Ja maar voor dat geldquote:Op donderdag 20 november 2008 22:59 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Uitgespeeld... en het enige wat af en toe lastig was, waren de highway battles met tier 1 wagen. Voor de rest een belachelijk makkelijk spel.![]()
Kunnen ze niet een keertje 2 jaar over een NFS spel doen?..
Ze lopen dan wel inkomsten mis, maar ik vind het eigenlijk best triest dat zo'n spel wordt verkocht, terwijl ik toch de hele game het gevoel had een beta versie te spelen.....
..... maar goed ik heb me toch weer een paar uurtjes weten te vermaken
dat je hem nu al hebt uitgespeeld, zegt dat niet wat meer over jou dan het spel?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:59 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Uitgespeeld... en het enige wat af en toe lastig was, waren de highway battles met tier 1 wagen. Voor de rest een belachelijk makkelijk spel.![]()
Kunnen ze niet een keertje 2 jaar over een NFS spel doen?..
Ze lopen dan wel inkomsten mis, maar ik vind het eigenlijk best triest dat zo'n spel wordt verkocht, terwijl ik toch de hele game het gevoel had een beta versie te spelen.....
..... maar goed ik heb me toch weer een paar uurtjes weten te vermaken
Ik vind het ook geen goed spel, maar als het spel hapert ligt het toch echt aan je eigen systeem. Of speel je het op de Xbox, dat is sowieso huilen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:30 schreef Mrakz0r het volgende:
Net NFS Undercover gespeeld en de game sucks balls. Tering, het zijn net graphics van 6 jaar geleden en nog hapert het in de bochten. De besturing is ook om te huilen zo slecht.
De rest gaar... terwijl je keuze hebt uit de zeer dikke Chevy Camaroquote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef Komakie het volgende:
ik rij nu met een Lotus Elise met streetpack. Ga nu max 256km/h
Vind het soms eigenlijk nog best hard gaan...
Ik heb hem gekregen omdat ik er 1 kon uitzoeken na het winnen van een race. Vond de rest gaar dus toen deze maar genomen. Terwijl ik de Elise niet echt vet vindt...
Da's pure muscle, maar de wegligging van een dweil. Ik heb ook voor de Elise gekozenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
De rest gaar... terwijl je keuze hebt uit de zeer dikke Chevy Camaro
Ja want NSF undercover uitspelen kost ook ontzettend veel tijd...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat je hem nu al hebt uitgespeeld, zegt dat niet wat meer over jou dan het spel?
Dat je als een nerd gamed en dat je daar ontzettend veel tijd in stopt? Laatste paar jaar voor de lol af en toe een spelletje gespeeld, maar ik heb simpelweg de tijd niet om spellen uit te spelen.
totaal andere gamequote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb nog geen racegame en ik was van plan om deze te kopen als zoetmakertje tot GT5. Maar nu ik zulke slechte reviews en reacties lees twijfel ik of ik niet beter GRiD kan halen..
Wat jullie?
Met Grid krijg je iig een veel beter uitgewerkte game. Je mist alleen wel de free roaming.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb nog geen racegame en ik was van plan om deze te kopen als zoetmakertje tot GT5. Maar nu ik zulke slechte reviews en reacties lees twijfel ik of ik niet beter GRiD kan halen..
Wat jullie?
ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:18 schreef Apekoek het volgende:
Krijg je in het free roaming gedeelte wel politie achter je aan? Achtervolgingen blijven leuk.
Waar speel je hem op omdat je zegt dat je framerate kut is?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:56 schreef nlboy het volgende:
Ik vind NFS tot nu toe nog wel meevallen. Oké de framerate is soms erg kut en ik merk dat het spel vrij snel gaat (paar races gereden en heb al redelijk een hoge % completed). Maar grafisch is het wel oké en vind het igg 't verhaal is iets beter dan carbon (waar je wijken moest verdedigen etc.) Mijn indruk tot nu toe is een 7.
Op de PS3. Soms als ik bijvoorbeeld een paar voorwerpen raak of er zijn veel auto's in 't beeld dan is de FPS een stuk minder en soms stottert ie dan. Heel erg irritant, maar gebeurd gelukkig niet altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waar speel je hem op omdat je zegt dat je framerate kut is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |