abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221160
Goedemorgen allemaal.

Dag 65

De dagstreams zijn weer aangemaakt. Even nog een herrinering, dit is een Topic voor live streamverslagen zodat de niet streamkijkers kunnen lezen wat er gebeurd, voor alle andere reacties kijk s.v.p even bij andere Topic's. Veel plezier!

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-19-1999 om 02:55 AM schreef Moor het volgende:
Hey Murph, welcome

Gelukkig schijn ik niet de enige te zijn die moeite met het geluid heeft, dacht dat het m'n RealVideo was. Kost ons wel zo'n beetje alle tekst vannacht...

02:54 Testbeeld kleurenbalken op Stream 3..

en op stream 1,2, en 4 ook...

Big Brother (poster) al mijn hoop is nu gevestigd op jou... misschien ben je nu aan 't typen... ik hoop op een verslagje hierna.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_221161
Alles in diepe rust, de kipjes alleen zoals elke morgen zijn weer wakker en hoor je ook tokkelen.
pi_221162
Karin en Willem zijn al buiten geweest bij de kipjes. Karin maakt een koppie thee en is ook al aangekleed, wederom heeft ze een kaki broek aan met een trui erop.

K: "alles wel goed met je Willem?"

W: "jawel hoor ik heb alleen slecht geslapen, zal te maken hebben met het weerzien van je kinderen"

Karin trekt de hoezen op de bank gelijk en is nu weer in de keuken om de tafel te dekken. verder is ze wat aan het opruimen.

Ze bekijkt het bord nog een keer , dat bord waar de spullen opstaan die ze nodig hebben voor het maken van 1000 cadootjes. Daarna veegt ze het bord schoon en schrijft ze alvast wat boodschappen op, ze loopt kastjes en koelkast na op tekorten.

8.57 Willem komt er ook bijzitten en neemt een boterham en assisteert haar bij het opschrijven van levensmiddelen.

9.03 Ruud is ook al wakker en komt erbij zitten, in zijn witte sloggy onderbroek.

K: "ik denk niet dat we onze eerdere dingen vandaag klaar krijgen dus we moeten wel doorwerken"

W: "in een week moet dat lukken dat het allemaal klaar is"

Bah en het geluid valt soms weg, hopen dat de batterijen in de zenders gauw worden verwisseld.
------------------

pi_221163
K: verteld over haar kinderen en het gezin, wie de kinderen nu opvangt en Wim erbij helpt thuis. "ze redden zich goed en hoe raar het ook klinkt dat voelt goed"

Ruud en Willem vullen haar soms aan maar ze luisteren goed naar elkaar.

K: "vondt het zo leuk de film, dat ik alleen niet even heb kunnen zwaaien dat is raar", ze wrijft wat tranen weg bij haar verhaal.

K: "kun je nagaan wat TV met je doet en kijk eens naar de CD, dat is toch te gek en dat je weet dat zoveel mensen zich aan hebben gemeld om het BB huis in te gaan"

R: "wij weten nog steeds niks hoe het buiten de muren gaat, vindt dat best wel eng weet je dat"

R: "een jaar heeft Trudie alleen gewoond na het beeindigen van haar vroeger relatie, daarom zeg ik ook vaak het is net of het zo moet gebeuren dat wij elkaar tegen kwamen"

Willem hoor je niet in het geheel, die luistert alleen maar.

Binky koptelefoon op , ik ben straks weer terug , ik heb trouwens geen last met de streams, geen griebeltjes erin dan weet je dat, arme Binky...
------------------

pi_221164
quote:
op 11-19-1999 om 09:35 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Binky koptelefoon op , ik ben straks weer terug , ik heb trouwens geen last met de streams, geen griebeltjes erin dan weet je dat, arme Binky...

Ja mam, bedankt voor dit advies, ik heb ook al geen koude oortjes meer, hahahahaha.
Dan ligt het toch aan het netwerk hier grrrr.

Karin en Willem zijn aan het afwassen. Ze hebben het over personen die hertrouwen, na een scheiding of overlijden.

Enkele familieleden van Karin zijn Jehova getuigen. Ze heeft niets tegen die mensen, maar Karin vindt ze wel vreemd.

De opa van Karin is in 1948 overleden. Haar moeder was 11 jaar. En de oma van Karin bleef alleen achter met 6 kinderen en een winkel.

Vadaag is de week opdracht.
Karin hoopt dat het droog blijft.

En de conversatie is afgelopen.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_221165
Aangezien er een netwerk probleem is, ben ik bang dat ik vandaag niet veel verslag kan doen. Hoe graag ik dit ook doe.
Aangezien oliebol er vanmiddag pas weer is, hoop ik, dat ik ondersteuning kan krijgen van iemand? Wie o wie, wilt binky graag helpen????

Thanks

what's life without BB

pi_221166
Ik ga straks proberen het verloop van de weekopdracht te verslaan hoor Binky, Oliebol! don't worry...
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_221167
11.21 Bart is een brood aan het kneden. Ruud komt binnen om hem te helpen.
De rest in buiten aan het oefenen voor de weekopdracht.
Oh, Anouk niet die komt nu aan in haar ochtendjas. Ze vertelt dat al haar onderbroeken en bh's paars gekleurd zijn in de was.
A: Daar baal ik van. Dat gaat me weer geld kosten.
Karin en Willem komen binnen. Karin vraagt aan Bart of hij niet nog even moet oefenen. Ja. Hij maakt eerst het brood af.
Karin begint weer te knutselen.

[Dit bericht is gewijzigd door Babbel (Datum 19 November 1999).]

pi_221168
Chafre,
Hartstikke mooi dat je dit wilt doen.
Ik baal er behoorlijk van
Maar, ik ga het wel proberen, maar zoals het nu gaat, zie ik er weinig heil in
Thanks
what's life without BB

pi_221169
Ik ben er nu, de streams draaien, Bart was buiten aan het oefenen, nu is Anoek bezig.
Willem, Maurice en Karin zitten aan de keukentafel en zijn geloof ik al met gedichten bezig. Ik hoorde Karin een stukje voordragen en zeggen dat het eenvoudiger moest omdat die kinderen geen woordenboeken hebben
Geluid is weer erg slecht overigens, ik hoor nauwelijks wat.
Bart ook binnen, Ruud nu ook aan tafel, ja hoor KEIHARD ineens weer...

Er is al overleg geweest met BB, de balletjes mogen klaargelegd worden door een ander maar ze mogen niet aan de kant van dat doolhofje bij de baan gaan staan ivm de camerapositie.

Maurice is vannacht zijn moeder tegengekomen en hij heeft goeie informatie gekregen.

11:52 Anoek oefent buiten, binnen Karin: gaat het goed met Anoek, Willem: alles komt terug.

11:53 Anoek binnen: nou, het lukte!
Maurice is nog aan het knutselen, iets met een voering.

11:55 Okee Binky dan kunnen we niks missen!!

11:56 BB: we beginnen exact om 12.00 uur, plassen....

11:58 Ruud oefent nog effe snel.

volgorde....Karin, Anoek, Ruud ehhh
eerst de dames dan op leeftijd van oud naar jong.

11:59 Iedereen is buiten, Karin wordt nerveus (ik kan het gewoon heel goed dat weet ik)

12:00 start!!

Karin 11x zoiets....
Anoek 1x
Ruud 3x
Willem 3x (ongeveer)
Maurice....10 ca.
Bart 3x!!

Klaar!!!! Gelukt

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 19 November 1999).]

pi_221170
Netwerk doet het nu goed (voor zolang als dit duurt), Chafre. Dus we doen het gewoon gezellig saampjes
what's life without BB

pi_221171
Maurice is vannacht zijn moeder tegengekomen en hij heeft goeie informatie gekregen.??????????????

ach..... tis maar een spelletje

vrijdag 19 november 1999 @ 12:05:00 #13
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_221172
Gehaald!!
pi_221173
12:03 en klaar, iedereen gaat naar binnen...

Over die opmerking van Maurice en z'n moeder... dat was een droom

Ze wachten op de uitslag maar dit is gelukt dat is duidelijk.

Ik ben weer weg, gefeliciteerd allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 19 November 1999).]

pi_221174
Nog een minuut zegt de stem.
Karin begint:
Het vooroefenen gaat niet goed.
Bart geeft de ballen aan.
Karin: na 15 pogingen zit ie erin
Anouk: na 1 keer
Ruud: na 5 pogingen
Willem: na 3 pogingen
Maurice: na 7 pogingen of zo
Bart: na 5 pogingen of zo

Ze hebben er 2 min 30 over gedaan. Dus hij zal wel geslaagd zijn. Maar ze wachten toch
maar op de officiele uitslag.

what's life without BB

pi_221175
Chafre bedankt

Dubbel gepost grrrrrr.

Ze zijn de taart aan het eten die ze gisteren gekregen hebben. Volgens Willem is deze taart geen gewone produktie, maar extra gemaakt.

Ze praten nu over plassen: wie er 's nachts wakker wordt, wie 's morgens.

Ruud vraagt zich af wanneer de takelwagen weer komt.

Ze krijgen meer werk voor de volgende weekopdracht dan ze gedacht hadden.

A vraagt aan Bart of hij het leuk vond om zijn broers weer te zien. B:jaaa
karin vond het leuk dat de vader van M zie: Hallo Maurice en bewoners.

De vader van Willem zou het maar onzin vinden om zo een boodschap over te brengen. De moeder zou het wel leuk hebben gevonden.

Ruud: als je naar de kinderen keek, dan praate je automatisch met ze mee
maurice vond wel dat Willem oude kinderen had.
Anouk: ouwe zak

bart ligt boven op Ruud, ze knuffelen.

Willem maakt morgen het lievelings eten van Anouk: Zalm. Anouk helemaal blij.
Ruud: dan gaan we kijken hoe Willem dit doet.

Bart wilde wel een t'shirt met de kop van Ruud erop.
Maurice graag een shirt met de kop Willem erop.
Bart: of een shirt met alle koppen van ons erop. Karin: misschien is dit er wel al.

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 19 November 1999).]

what's life without BB

pi_221176
Na een kwartier problemen te hebben gehad, ben ik eindelijk hier weer aangekomen.

Ze hadden het zojuist over de weekopdrachten die ze achter de rug hebben.

Fietsen
Ballonnen: er zijn 3000 ballonnen de lucht ingegaan, en dat moesten er 2300 zijn.
Ze hadden de ballonnen met 100 stuks aan elkaar gemaakt, maar tijdens het loslaten, moesten deze van elkaar gehaald worden. Dit ivm vliegverkeer
Er zijn maar 113 kaartjes terug gekomen.

Nu hebben ze het over films, actrices en acteurs.

Ruud denkt dat veel acteurs en actrices van de straat geplukt worden. He, jij hebt een markante kop.

Ze hebben het erover dat ze elkaar 1 keer in het jaar zullen zien.
Anouk: en bij bruiloften, Bart.

Willem tegen Ruud: over 40 jaar dan wordt je misschien opa. Dan ben je 80 jaar.
Ruud: dat is het nadeel van laat vader worde.
Karin: dit is wel het belangrijkste.
Ruud; ik ben er trots op om vader te zijn. Dit is het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt, vader worden.

Maurice: toen ik solliciteerde waren er jongens die IVA?? gedaan hadden, maar die hadden geen ervaring,en ik wel. En ik ben het geworden.

Anouk heeft toen ze 18 was gesolliciteerd voor city-hopper stewardes. Ze was gestopt met haar studie, communicatie en wetenschappen.Maar ze was afgewezen omdat ze te jong was. Ze hadden haar aangeraden om nog maar eens te proberen als ze wat ouder was.

Het geluid valt weg. Maar het gesprek ging over solliciteren

what's life without BB

vrijdag 19 november 1999 @ 13:11:00 #18
483 sdb
Pluk de dag
pi_221177
Kan geen bijdrage leveren aan het verslag doen, maar wilde jullie even vertellen dat wie Mona nog een keer wil horen zingen, naar Monte Carlo (geloof vanavond of morgen) moet kijken. Zag net een voorstukje... (geen mening).
Life is a moment in space

vrijdag 19 november 1999 @ 13:15:00 #19
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_221178
Zette net de streams aan en hoorde Bart zeggen terwijl ze die paltina plaat bekeken:

En Sabine staat er ook bij als een ranzige slet ......

LOL

[Dit bericht is gewijzigd door DomP (Datum 19 November 1999).]

pi_221179
Opvallend is nu de goede sfeer onderling.
Kennelijk een combinatie van de geslaagde weekopdracht, de aanstaande sinterklaasactie en lekker eten in het vooruitzicht.
Ook het gekat van de afgelopen dagen tussen Bart en Anouk is voorbij.
pi_221180
14:15

A. bakt eieren
R+W zitten op bank, W eet ei, R krijgt ei.
M+B zitten aan tafel te klussen
K is missing

14:20

R+W+A op de bank eten en praten
A heeft voor moeder een asbak gemaakt
W naait iets roods

Er vliegt weer een heli over

14:25

Gejoel in tuin,
B tegen A, het zijn de kinderen van Willem
Geroep om B
W "B komt zo buiten spelen"
En weer een heli
M zwaait met golf stick (mist jammer genoeg W)

14:30
B en M praten over helicopters
A komt er bij zitten
(nog steeds gejoel van buiten)
A loopt een beetje B te sarren
stilte

14:35
W en R op de bank aan het praten (relaties)
Jezus wat kan die R zijn gedachte slecht onder woorden brengen
W praat mee zonder iets toe te voegen.

buiten (the compount) is sinterklaas zichtbaar

14:40
B voegt zich bij W en R en wil een vioolkoffer voor zijn broer maken ???
B moeder is links ppr->groenlinks vader is rechts cda (wat een worsteling voor onze B)
B begint zijn interesse voor de politiek toen Ed Nijpels actief was
W van Acht kwam toch uit Tilburg, B nee daar zit Stekelenburg
W Wim Kok was ook FNV voorzitter B ja echt (duhhhh)

[Dit bericht is gewijzigd door Michiel (Datum 19 November 1999).]

pi_221181
sinterklaas in aantocht op stream2
pi_221182
Daar ben ik weer, terug van weggeweest eens even kijken naar sinterklaas

waar is die in aantocht?..ik zie niets..

Monica je kunt in je eigen reactie weer wat toevoegen wist je dat?..dat maakt de streams iets korter, dat kun je doen door op het gifje met het potloodje te doen bij de reactie waar je van jezelf iets toewilt voegen. En welkom trouwens.

14.56 stream staat op blauw maar ik hoor ze wel;-). Bart en Ruud praten wat over de weekopdracht.

Bart zingt, "ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit"

Ik hoor zagen en Maurice zeggen dat dat voor een mobiel is.
------------------

pi_221183
sorry hoor, nu zie ik de goedheiligman ook niet meer....
eerste berichtje, en meteen al fout?!?!?
pi_221184
Monica,
misschien geloof jij nog in sinterklaas, en wil je hem daarom zo graag zien. Grapje
Ik ben alweer hartstikke melig.
Welkom.

He oliebol, ik ben er toch nog even. En voordat je het weer vraagt, nee ik heb geen koude oortjes hahahahaha

Werkelijk geen actie daar. Ruud praat over de broer van Bart.
En voor de rest net weer de Waltons.

what's life without BB

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')