Ik hoor zagen, timmeren, fluiten, een echte heuze knutseltherapiegroep.
Willem hallicuneert over de nominatie's en over hoe het zal gaan.
A: "mijn zus regelt vast een tiket voor mij als ik eruit kom kan ik naar mijn ouders"
Ruud is stil, hij is aan het borduren ofzo, oefening baadt kunst. Verder helaas geen actie in het huis.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 November 1999).]
Nu lopen er zelfs meerderen door die deur waar de kodes opzitten, je weet wel die waar de genomineerden ook door moesten.
Ze zetten vast iets in de DBK klaar of de voorraadkamer, dat zullen medewerkers zijn. In ieder geval merken de bewoners er niets van.
Maurice en Bart knutselen aan de eethoektafel en Bart lijkt iets te maken van hout.
Anouk ligt op het bed in de woonkamer met de zonnebril op en Willem is met haar aan het praten, ze praten over koken en morgen eten ze macaroni zeggen ze maar dan nu met ham en kaas.
Willem kijkt vermoeiend naar Ruud en zegt : "wat een gedoe he dat knoeien met naald en draad"
R: "hou op zeg joh he, wat een werk zeg podverdiekie"
Ik zie Karin niet, misschien dat ze even op bed ligt, moe van al die mannenvragen over het knutselen
Bart gaat helemaal op in zijn, scheur, timmer , plak en zaagwerk, hij is er zelfs stil bij.
Verder gebeurd er even niet zoveel, we zullen afwachten wat het straks weer geeft.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 November 1999).]
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
Prettig weekend allemaal, en tot maandag
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 19 November 1999).]
V. heeft flink in de buidel moeten tastenen.
En ze verdienen al zo weinig.
Misschien moeten we een 'help Veronica de winter door' Actie houden.
Da's nog een wat anders dan een bestorming.
quote:
op 11-19-1999 om 03:42 PM schreef DomP het volgende:
:0 wat hebben jullie toch steeds met die koude oren ????
Deze Topic hebben we gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt. Namens de niet streamkijkers allemaal bedankt.
Ga verder bij: i/s/Forum21/HTML/002283.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |