abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60862833
Dag beste mensen,

Ik ben tussen 25 augustus en 31 augustus met mijn vriendin een weekje in Madrid en nu zag ik dat Real tegen Sporting speelt voor de Bernabeu trofee. Heel graag zou ik de wedstrijd gaan bekijken, maar hoe moet ik aan tickets raken??? Kan ik gewoon tickets aan het stadion kopen?? Kan ik die via internet kopen??

Kan iemand mij op weg helpen Aub???

Alvast hartelijk bedankt
pi_60863745
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60873928
bedankt voor de reacties!
Online kopen lijkt een goed idee.. Maar wat is de betrouwbaarheid van al die websites? Er zijn er zoveel hé. Ik heb al een aantrekkelijke gevonden: www.madrid-tickets.net. Ze zenden de tickets op naar je hotel , handig. Maar is dit wel te betrouwen? Ik zou niet graag voor verrassingen staan, zoals een leeggehaalde visakaart ofzo....
Iemand al ervaring hiermee?????
pi_60874037
Jammer dat je niet de 24ste gaat, dan had je nog een toffe club gezien
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:23:17 #6
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60874239
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef Xochipilli het volgende:
Dag beste mensen,

Ik ben tussen 25 augustus en 31 augustus met mijn vriendin een weekje in Madrid en nu zag ik dat Real tegen Sporting speelt voor de Bernabeu trofee. Heel graag zou ik de wedstrijd gaan bekijken, maar hoe moet ik aan tickets raken??? Kan ik gewoon tickets aan het stadion kopen?? Kan ik die via internet kopen??

Kan iemand mij op weg helpen Aub???

Alvast hartelijk bedankt
Ik zou ze aan de kassa kopen, dat is goedkoper. Ik ben toen ik begin dit jaar toevallig in Madrid was naar een thuiswedstrijd van Real in La Liga geweest en heb toen op de wedstrijddag voor 50 euro een kaartje gekocht.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')