Dit muziekje gebruikt Giel _altijd_ aan het begin van al zijn programma's, dus ook in de ochtend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, het freakn8 muziekje..
Ik luisterquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Luistert er echt niemand hier naar?
Nopequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wel hoor, leuk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Als Giel draait, doe ik iets wat velen doen: slapenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dit muziekje gebruikt Giel _altijd_ aan het begin van al zijn programma's, dus ook in de ochtend.
Roos speelt de SMS-meesteres al jaaaaaaaaaaaaaren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef Feivel1 het volgende:
Wie is de SMS-meesteres vannavond? Klinkt als AntiRoos volgens mij.
Ik luister NOOIT Giel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roos speelt de SMS-meesteres al jaaaaaaaaaaaaaren.
Helaas al meer dan een keertje gehoord in m'n levenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, voor een keertje is het wel grappig.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:05 schreef Madness het volgende:
Ja Giel, je mag met me spelen!
Snapte 'm wel hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Niemand die 'm snapt
Can i Play with madness! Goedemorgen allemaal!
Ik ga het denk ik ook niet heel erg laat maken, maar volgens mij kan de radio na 01:00 ook wel uit want dan zullen we wel weer vage house krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:52 schreef Piles het volgende:
Oh, is het dan al klaar
Nou ja, ook wel weer een mooie tijd om te gaan slapen, ondanks dat ik tot volgende week dinsdag vakantie heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |