Ik zou beginnen met een "B"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm. Laten we beginnen met het bekende "NTRSD" rijtje.
N dus.
Ze staat vaak op paaspop. Daar kwam ik ook vaak, door mijn werk. En dit kan ik inderdaad beamen. Sharon livequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Sharon moet alleen niet live zingen want dat kan ze echt niet..
Door Mysteryland is sinds een paar dagen het plaatselijke bos hier afgesloten en rijden er vrachtwagens met tenten e.d. rond...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze mogen wel wat live`s draaien van Hotchip. Ik zie hier http://lowlandsmashup.vpro.nl/ dat die al geweest zijn.
Ik heb nog een keer een 16 uur durend Mysteryland festival op dat terrein gehad. (Dat was ook gaaf, was alleen de bob.)
Ook proost.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
10 punten
Ik had net een Diebels biertje.
Oja, dat is de 23ste.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Door Mysteryland is sinds een paar dagen het plaatselijke bos hier afgesloten en rijden er vrachtwagens met tenten e.d. rond...
Och, ik vind het nog het grappigste om te zien wat voor toeren mensen uithalen om alsnog binnen te komen, tot het water oversteken met opblaasbootjes aan toe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, dat is de 23ste.
Sinds het op het Floriade terrein is, ben ik na de eerste keer nooit meer geweest. Vond het daar totaal geen mysteryland en eigenlijk niet leuk... (of was ik er nu twee keer geweest![]()
)
Ik ben ook eventjes in de studio geweest! Was rond 10:45 bij Roosmarijn! En verder de hele 3FM verdieping dus gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej te gek man ! gewoon een bezoekje aan het pand of ben je ook echt in de studio geweest (bij welke dj) ? Aantal hier zijn er ook al eens geweest en die waren ook erg enthousiast.![]()
Veenstra Veenstra !
Gaaf hoor ! ben er nog nooit geweest maar lijkt mij een mooie ervaring om mee te maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef DenS het volgende:
[..]
Ik ben ook eventjes in de studio geweest! Was rond 10:45 bij Roosmarijn! En verder de hele 3FM verdieping dus gezien
Ik giet zometeen even wat slootwater (Heinekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
10 punten
Ik had net een Diebels biertje.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
We all make mistakes -lekker nummer...
Ludiek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Lekker rustig hiero.
Iedereen op het laagland festival?
Misschien een leuk idee: 3FM - FOK! Meet te gaan houden? Zomaar een ideetje..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |