20 down en 1 up dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:05 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Hetnet. Orange, 20mbit up
voor maar 2 tientjes per maand
Surfenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
surfen
Bij Hetnet, noem ik het altijd Smurfen en Brullen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
SurfenWat een schijtwoord is het ook. Noem het dan gewoon browsen.
orangequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:05 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Sommige? Ik ken er heel veel die dat dachten.....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:25 schreef Andyy het volgende:
maar dat Mb, sommige mensen denken dat dat serieus megabyte is
Er word ook geadverteerd op tv met 20mb/s dat is ook nogal overdreven(niet door hetnet).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:32 schreef Osramp het volgende:
[..]
Sommige? Ik ken er heel veel die dat dachten.....
Klopt wel daarom is het ook wel fijn dat al die downers bij telfort zitten de snelheid is zo`n beetje altijd hetzelfde en ping redelijk goed, het ligt er ook niet vaak uit al is het vaker dan nooit in 5 jaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Downloaden hoeft niet zo snel te gaan. Een grote download zet je 's avonds voor je gaat pitten aan, en 's ochtends heb je 'm op je pc.
Voor het surfen is een fatsoenlijke DNS en lage ping veel belangrijker.
Ik heb anders nooit ergens last vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
orange
live box
kwaliteit verbinding
20/8=2.5 en geen 1.5 je zit er dus behoorlijk ver vanaf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:06 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit ergens last van, ik down sowieso met minimaal 1500 kb/s (usenet). Niet huilen omdat je het niet goed kunt instellen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
orange
live box
kwaliteit verbinding
2.5MB/s is nooit mogelijk, al woon je op 100 meter van de centrale.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
20/8=2.5 en geen 1.5 je zit er dus behoorlijk ver vanaf.
Daarom pompen ze toch 24mbit over zo`n kabel dat mensen de 20mbit halen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef yosander het volgende:
[..]
2.5MB/s is nooit mogelijk, al woon je op 100 meter van de centrale.
Geen ideequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:52 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Daarom pompen ze toch 24mbit over zo`n kabel dat mensen de 20mbit halen?
Mag jij mij uitleggen waarom iemand zou klagen over de kwaliteit van een lijn als hij daarmee niet op de snelheid doelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Mschol had het over de kwaliteit, niet de snelheid, overigens
Ping(response tijd dus), uitval, snelheid die niet constant is, klote helpdesk etc etc.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:34 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen waarom iemand zou klagen over de kwaliteit van een lijn als hij daarmee niet op de snelheid doelt.
En ik zit idd niet zo heel dichtbij de centrale, maar voor dat geld ben ik meer dan tevreden.
Gast waar heb je het over?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:38 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ping(response tijd dus), uitval, snelheid die niet constant is, klote helpdesk etc etc.
Een lijn?
Waarom zou een adsl abonnement alleen over een lijn gaan zoals al eerder gezegd ook helpdesk e.d tellen hierbij mee.
Je hebt van die mensen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
orange
live box
kwaliteit verbinding
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:06 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit ergens last van, ik down sowieso met minimaal 1500 kb/s (usenet). Niet huilen omdat je het niet goed kunt instellen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Mschol had het over de kwaliteit, niet de snelheid, overigens
We hadden het net enkel over de kwaliteit van de verbinding en jij begint nu over de helpdesk; iets met appels en peren enzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:34 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen waarom iemand zou klagen over de kwaliteit van een lijn als hij daarmee niet op de snelheid doelt.
En ik zit idd niet zo heel dichtbij de centrale, maar voor dat geld ben ik meer dan tevreden.
20mbit upquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:05 schreef SarahD. het volgende:
[..]
vriend van me heeft het gehad... continue de livebox die crashte/vastliep/storing @ telefonie of internet gaf..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:47 schreef yosander het volgende:
[..]
De Livebox is juist een fijn ding, PCMCIA kaartje erin en hup draadloos internet!
Wat betreft de kwaliteit van de verbinding, heeft er hier een dagje uit gelegen in twee jaar tijd en download met zo'n 1600/1700 kB/s.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |