Die 25 cent die sommige winkels je aannaaien als je iets koopt onder te 10 euro.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef Heathen. het volgende:
pinkosten wat is/zijn dat? roze polen?
Bron?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
aangezien het analoge kabelnetwerk betrouwbaarder is dan menig internetprovider worden de meeste pintransacties nog steeds over telefoonlijn gedaan.
Het klopt wel wat hij zegtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is dat anno 2008 behoorlijk onzin.
De storingen die ik vorig jaar heb gehad zijn volledig te verwaarlozen. Zelfs als ik een winkel zou hebben.
soms is het ook tien cent, maar kom op idd, dat is gewoon de consequentie van een winkel hebben. Alsof je van dat extraatje rond moet komenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die 25 cent die sommige winkels je aannaaien als je iets koopt onder te 10 euro.
Winkeliers moeten ook betalen voor het laten ophalen of wegbrengen van cash geld...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef Ronhui het volgende:
Winkeliers betalen per transactievandaar
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die 25 cent die sommige winkels je aannaaien als je iets koopt onder te 10 euro.
bron?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
aangezien het analoge kabelnetwerk betrouwbaarder is dan menig internetprovider worden de meeste pintransacties nog steeds over telefoonlijn gedaan.
Goed nieuws dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef RacerDKB het volgende:
Toeval of niet?:
http://www.ad.nl/binnenla(...)l_gratis_worden.html
ik weet van maten die bij kpn werken dat analoge lijnen nog het meest gebruikt worden voor pinnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is dat anno 2008 behoorlijk onzin.
De storingen die ik vorig jaar heb gehad zijn volledig te verwaarlozen. Zelfs als ik een winkel zou hebben.
Heeft Joost ook pinkosten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef afcajos het volgende:
Bij onze lokale snackbar zit er een simkaart in en kost dat een paar cent per keer. Maar over het algemeen kost het geen fuck meer. Maar ze doen het ook zodat je een winkel niet als pinautomaat gaat gebruiken.
Dus daarom is de lijn het stabielst? Winkels willen gewoon niet investeren in de overschakeling want die 25 cent komt veel te goed uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet van maten die bij kpn werken dat analoge lijnen nog het meest gebruikt worden voor pinnen
Helaas niet. Pinnen via een ADSL lijn is natuurlijk al sinds ong. 2006 mogelijk, echter hebben heel veel winkels nog steeds een pinautomaat die werkt via een telefoonlijn. Onder het motto "if it works don't fix it" hebben winkels de komende paar jaar nog wel telefoonlijn-pinautomaten. Veel winkels hebben ook geen internet nodig verder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef McKillem het volgende:
Waarom worden er anno 2008 eigenlijk nog pinkosten gerekend in sommige winkels?
Dat is toch gewoon afzetterij? Tegenwoordig zit deze meuk toch allemaal gewoon op het breedband internet netwerk aangesloten?
Maar die hebben ook 6 kassa's en 6 pinautomaten. Of 7 of 8 als er nog een slijter bij zit met eigen balie en een service balie voor sigaretten en zo..... Het is met meerdere pinautomaten inderdaad handiger om alles via een internet verbinding te doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef McKillem het volgende:
Appie Hein zit gewoon via breedband (gezien de snelheid waarmee de transactie gaat) en daar heb ik nog geen storing bij meegemaakt.
Volgens mij geef je antwoord op je eigen vraagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef McKillem het volgende:
Dat ze vergoeding willen hebben voor inbelkosten kan ik me voorstellen, maar wie heeft dat nog?
Ik vraag het me ook wel eens af. Wat dat betreft heeft het ook voordelen om weerbarstige hormonen te hebben als je toch al een slecht humeur hebt.. Dan zeg je gewoon "Laat dan maar zitten!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef McKillem het volgende:
Waarom worden er anno 2008 eigenlijk nog pinkosten gerekend in sommige winkels?
Dat is toch gewoon afzetterij? Tegenwoordig zit deze meuk toch allemaal gewoon op het breedband internet netwerk aangesloten?
Dat ze vergoeding willen hebben voor inbelkosten kan ik me voorstellen, maar wie heeft dat nog?
Wees blij dat je daar al kan pinnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:33 schreef Slickk het volgende:
Ik was laatst eens met een groepje vrienden op Terschelling en tijdens een regenachtige dag maar eens naar het zwembad daar.
Als je wou pinnen, onder de ¤10, dan kostte dat ¤0,50 extra. Dus een entreekaartje wordt dan niet 5,50 maar 6 euries...
¤0,50 pinkosten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |