Whaha! Ja dat is echt wel coolquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mijn forum..
mijn regel loze forum..
alleen als het te ver gaat dan treed ik ff op maar zo lang het een beetje normaal blijft , gebeurt der nix..
en het mooiste van alles..
als je vervelende tegewn iemand wordt kan ik je ene ban geven!
En mag ik nog beslissen hoe lang die gaat duren ook![]()
mag ik de link enw eten waar jij woontquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mijn forum..
mijn regel loze forum..
alleen als het te ver gaat dan treed ik ff op maar zo lang het een beetje normaal blijft , gebeurt der nix..
en het mooiste van alles..
als je vervelende tegewn iemand wordt kan ik je ene ban geven!
En mag ik nog beslissen hoe lang die gaat duren ook
Maar natuurlijk, dit wil ik toch niet missen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoi Daniane, deel 3 ook al weer gevonden![]()
.
Eerst een foto posten! Lafbek! Je hebt geen recht van sprekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dit wil ik toch niet missen!
Alsof dat iets nieuws isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Pizzakoppo heeft een date!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst een foto posten! Lafbek! Je hebt geen recht van spreken.
als jij er ook een posttttttquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst een foto posten! Lafbek! Je hebt geen recht van spreken.
Ik heb het niet verzonnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
jezus, wat een puntding!![]()
valt reuze mee?
Drummerdude had er ook geen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb geen 6-pack, heb alleen een beertender.
superXmacho mijn aanbod geld nog steeds^!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:56 schreef -SG- het volgende:
superXmacho, mag ik ook adminrechten. Want er zullen best wel veel mensen lid worden en 2 paar ogen kunnen meer dan 1 paar ogen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |