abonnement Unibet Coolblue
pi_67422921
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef _GdR_ het volgende:
jij bent die fok tv reporter die op dikkiedik lijkt
idd, ik wil fok tv terug
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:26:39 #102
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_67423425
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:17 schreef Petertje81 het volgende:
Ziehier mijn liefdesverklaring! Ik koos bewust voor licht absurdisme, opdat mijn bericht niet verloren zal gaan in de immense zee aan brieven van middelmatige anti-helden. Hopelijk reageert ze snel, mijn geniaal dichteresje.


"Lieve Natalia,

Welk een prachtige naam heb je! In combinatie met je eenzaamheid doe hij me denken aan het werk van de Italiaanse schrijfster Natalia Ginzburg, dat zich naast een - jammerlijke - afkeer van het Italiaanse fascisme kenmerkt door een melancholische kijk op de door de moderne tijd aan afbraak onderhevige intermenselijke relaties. Ik proef uit je bericht een diep verlangen naar puur menselijk contact. Naar ohne weiteres houden van. Naar chocoladeflikken in een lauwwarm bad.

Alvorens verder in contact met je te treden, zou ik echter graag je standpunt willen weten inzake het recentelijk aan populariteit winnende donkerblauw verven van kanaries. Hoewel dit verzoek wellicht wat ongebruikelijk is vind ik je mening hieromtrent van het grootste belang, daar dit issue de kern van de menselijke identiteit raakt en je antwoord mijn twaalfvingerige darm zal doen tintelen als het geluid van een Zwitserse bergbeek in je bevallige oren.

In afwachting van je antwoord,
Met heel mijn hart,
Peter."
Die beschrijving is geweldig
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:48:54 #103
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_67424203
De TS haar email geeft haar leeftijd aan: "29", wat er op duidt dat het een nieuwe email is of een fake email. Wat er op duidt dat de TS nodig wat komkommer nodig heeft.

De TS faalt.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')