nee, dan loopt de planning in de soep, aangezien kees ook al ziek is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
kunnen die pallets niet een dagje wachten?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nee, dan loopt de planning in de soep, aangezien kees ook al ziek is.
Gelukkig moet ik werken....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef TI_2008 het volgende:
Decibel Mainstage
--
Hard Bass
--
Refuse
--
1992 is 4 you!
--
Back2school
--
UP!
--
Hardcore4life
--
Pussy lounge
--
Darkness4life
--
Remember
--
b2s rookie stage
--
Je zult dit allemaal maar missen
Mainstage is ook erg dik, maar de Hardcorestage is gewoon constant knallen met goede namen.. Moet ff een "must see" lijstje maken want ik wil Isaac, Showtek, The Prophet, D-Block, Deepack en Headhunterz ook meemakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:50 schreef TI_2008 het volgende:
Decibel Mainstage
Technoboy - IT
Zany & Beholder - NL
Paul Elstak - NL
Josh & Wesz - NL
Pavo - NL
Lars Tindy - NL
Isaac - NL
Fausto - NL
Showtek - NL
The Prophet - NL
MC DV8 - NL
Hard Bass
Zatox - IT
D-Block & S-te-Fan - NL
Hardstyle Masterz LIVE - IT
Deepack - NL
Max Enforcer - NL
Davide Sonar - IT
Kevin Kaos - NL
Brennan Heart - NL
Southstylers LIVE - NL
Headhunterz vs Wildstylez pres. Project One - NL
MC Da Syndrome - NLHier ken je mij vinden en ik hoop dat er een mix-cd wordt gereleased afterwards
![]()
-Edit-
Snap alleen niet wat die Fausto in de line-up doet...
Denk dat het budget voor fatsoenlijke artiesten op wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Mainstage is ook erg dik. Moet ff een "must see" lijstje maken want ik wil Isaac, Showtek, The Prophet, D-Block, Deepack en Headhunterz ook meemaken![]()
Fausto is idd een kneus. De tering, heb hem gehoord op Black, maarreh
DRUGSGEBRUIKER!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:50 schreef MDMAtjuh het volgende:
HAHAHA NOOB, deze knul gaat lekker wel![]()
![]()
![]()
![]()
promo en zany ftw
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:56 schreef Fritztiaan het volgende:
Hehe arme TS, en wij maar volspammen wat we gaan doen en hoe
Wel neem ik waarschijnlijk geen "middelen" mee. Schijnt nu erg streng gecontroleerd te worden. Nu was het op QLimax ook zero tolerance, maar daar had ik wel wat wiet mee naar binnengesmokkeld, maar dat doe ik dit keer maar niet![]()
Ehm.. Ben jij ervan op de hoogte hoe mensen behandeld worden? Je wordt bij voorbaat al beoordeelt als een crimineel als je je uitstraling niet mee hebt. Ik zie er gelukkig vrij onschuldig uit dus ik kom relatief makkelijk langs die controle, maar een maat van mij die vroeger van alles gebruikt heeft en nu echt een drugshoofd heeft, wordt altijd stevig aangepakt terwijl hij niet meer gebruikt nu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:56 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
AHA! Blijkbaar werkt de bangmakerij van de overheid. Wat gaan ze doen?? Iedereen langs honden laten lopen en oppakken, in het busje zetten en afvoeren naar het bureau? Zodat er uiteindelijk van de 20.000 man, maximaal 1000 man binnen staat te feesten?
Vorige week nog 22,5 pillen op, toen voelde ik me echt als een pannekoek!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:16 schreef Fritztiaan het volgende:
Nope nooit. Vroeger pillen, wiet, nakkies nu helemaal niks. Die gast wordt echt leip als hij gebruikt.
En het wordt alleen maar erger helaas, met dat kutbeleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kut voor je TS, had je maar eerder vrij moeten vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef L0t.. het volgende:
Je moet het zelf weten als je pillen wil gebruiken natuurlijk, maar vermaak je je nou echt niet zonder die zooi?Vermaken? STAMPEN ZUL JE. NEOPHYTE TILL I DIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kut voor je TS, had je maar eerder vrij moeten vragen.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
Eh ja. En dat lukt je dus niet zonder pillen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Vermaken? STAMPEN ZUL JE. NEOPHYTE TILL I DIE
Jawel, maar op pillen ga je gewoon haarrrrrrrderrrrr !! *knars knars*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eh ja. En dat lukt je dus niet zonder pillen?
Ruikt hij ook zo chemisch als een eierkoek?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef Sok41 het volgende:
Haha tuurlijk moeten er chemicalien in!!
Voor morgen heb ik een pil, die is zo groot als een eierenkoek!! WOW
Nou veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef Sok41 het volgende:
Haha tuurlijk moeten er chemicalien in!!
Voor morgen heb ik een pil, die is zo groot als een eierenkoek!! WOW
anijsluchtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ruikt hij ook zo chemisch als een eierkoek?Zoja dan heb je geoeie shizzle.
tuurlijk lukt dat wel zonder, het is alleen een leuke toevoegingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eh ja. En dat lukt je dus niet zonder pillen?
Oké.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
tuurlijk lukt dat wel zonder, het is alleen een leuke toevoeging![]()
en trouwens, als jij uitgaat.. dan drink je ook alleen cola/waters en geen alcoholistische dranken?
Waarom alcoholistische dranken? Is het niet leuk zonder?
Mede spiritus-drinkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik drink laatste tijd veel spiritus, goedkoop en daar space je 'm echt van!
bij ons precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké.![]()
Als ik uitga drink ik wel een paar alcoholische drankjes, omdat ik het gewoon lekker vind. Maar na een paar drankjes stap ik meestal wel over op cola/water ja.
Neequote:
Gewoon doorgaan met verdovende middelen totdat je naar buiten moet worden gedragenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké.![]()
Als ik uitga drink ik wel een paar alcoholische drankjes, omdat ik het gewoon lekker vind. Maar na een paar drankjes stap ik meestal wel over op cola/water ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |