neequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Oh god, krijgen we nu hier een reeks van?
Bertus Staigerpijp?
Niks met bricksquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
Is het iets met bricks of gaat het over de bouwplaats?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef nachtzuster het volgende:
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord![]()
Nietus dus
Die geef je elke keer al weg in je antwoorden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik wil ook een gare band verzinnen die niemand kent.
Wacht maar af, ooit zal het mij lukken!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die geef je elke keer al weg in je antwoorden.
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wacht maar af, ooit zal het mij lukken!
Deel van de bandnaam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef nachtzuster het volgende:
Die naam erboven is niet de band neem ik aan, maar een hint?
Ja die vond ik, naakt, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Deel van de bandnaam.
Er is overigens ook een band die zo heet.
Kom ik net achter...
Ik loop ook wel 's in m'n blote kont door de kamer, maar dat ga ik hier niet posten...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef nachtzuster het volgende:
Ja die vond ik, naakt, vandaar mijn vraag![]()
quote:Leningrad Cowboys?
Ik vond het ook al zo'n vreemde toevoeging.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik loop ook wel 's in m'n blote kont door de kamer, maar dat ga ik hier niet posten...
Ik heb natuurlijk geen idee wat jij allemaal kent.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
Hoe vaag is dit bandje ?
Oftewel; zou ik 't kunnen kennen ?
Hmmm...dan wordt de spoeling wel een beetje dun.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik heb natuurlijk geen idee wat jij allemaal kent.
Het is niet echt mainstream nee.
Belgische Werchter/Lowlands act.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat is Novastar?
Wat dan wel ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:18 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nee, geen Marduk.
Da's raar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
Blackmetal, tenminste, als je het dan in een hokje moet douwen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:52 schreef nachtzuster het volgende:
en het staat niet in m'n fobo, lurkert![]()
Ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
[Anticiperend op mogelijke dyslexie van nachtzuster]
Cheap trick ?
[/Anticiperend op mogelijke dyslexie van nachtzuster]
Is een vrachtwagen een trick?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja!![]()
En wrom dyslexie?![]()
Ik had ook gelijk een goochelaar met hoge hoed kunnen neerzetten, maar dat was wel erg makkelijk dan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef nachtzuster het volgende:
Ja!![]()
En wrom dyslexie?![]()
Ik had ook gelijk een goochelaar met hoge hoed kunnen neerzetten, maar dat was wel erg makkelijk dan
Drom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Is een vrachtwagen een trick?
Nee, maar wel een truckquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Is een vrachtwagen een trick?
Als dichterlijke vrijheid geoorloofd zou zijn had dit topic wel in [TTK] gestaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef nachtzuster het volgende:
Nee, maar wel een truck![]()
Of moet het nu opeens tot op de letter nauwkeurig![]()
Zoiets ?quote:* nachtzuster plakt etiketje dyslectisch op voorhoofd![]()
Als 't geen band is, is het dan de titel van een nummer ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat wat het moet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |