Wat? Heb je haar ooit gezien? Ze staat altijd te ouwehoeren met het publiek...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond dr juist altijd vreselijk afschuwelijk maar de laatste twee albums stiekem erg goed...
T is alleen jammer dat ze nooit een beetje leuk interactief optreedt.
Ze heeft echt nooit contact met het publiek of zo.
Yay het vpro deuntje.quote:
Vanavondquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bands die er staan Underworld, Sex Pistols, Henri Rollins, Bufalo Tom
Bedankt voor de tip, Pukkelpop heeft een nog beter programma dan Lowlands, vind ik. Over een half uurtje een uur lang the National daar, niiiiiice!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
Ben wel benieuwd naar 22:00 Bookashade eigenlijk. Kraak & Smaak ga ik morgen hier 200m vandaan nog live zien, dus die kan ik overslaanVerder niet zo heel veel boeiends in dat uizendschema.
Ben nu maar naar Blackbox Revelation aan het kijken op Pukkelpop, ook goed! (Link: http://old.skynet.be/blank.html?l1=entertainment&l2=musicclub&l3=festivals2007&l4=live&a=live&fyid=15&stage=24 )
Is dat live?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef WasQ het volgende:
3voor12.vpro.nl en dan WebTV, maar ook op digitale kabel (Ziggo kanaal 360).
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:17 schreef spy08 het volgende:
[..]
Alsof Lowlands weleens boeiend is geweest. PinkPop is gewoon De Moeder van alle Festivals. Lowland is gewoon een slapaftreksel voor wanabee Gothics & co
Het is een live-uitzending met:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Is dat live?
Want ik zie nu Amy McDonald..en die moest gister optreden geloof ik?
Ja ik dacht ook al 'tf?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:45 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom staan er teletubbies op het podium bij Lowlands
WIequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
WTF komt Kraak en Smaak en gaan ze naar de ergste vrouw die ik kan verzinnen... Halina Reijn
Oh diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |