De Ting Tings hebben ze al bijna volledig uitgezonden op 3voor12 Centraalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de achtergrondzangeres beter dan zj zelf, het begon leuk ,maar ze heeft wel een hele irritante stem , en die bloemetjesjurk, jaiks.
Ik ben stiekem wel benieuwd naar dat optreden van Aneuk waar ze zo lyrisch over zijn, en ik hoop dat ze echt de Ting Tings en Roisin uitzenden , maar beide acts bepaalden pas na het optreden of het uitgezonden mocht worden.
Ik vind het mooi. Een verademing tegen het gekrijs van zonetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Op Werchter waren ze ook heel vet, The National was daar heel kut, jammer dat ze dat nu gaan uitzenden
Ja niks mis mequote:
Zal hierna wel komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig nu eens niet een keer That's not my Name.
AM is wel van een iets andere orde dan FF en KC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef tong80 het volgende:
Geen reet aan. Engelse muziek is cabaret geworden.
Ik snapte de hype al niet over Franz Ferdinand Kaiser Chiefs en Arstic monkeys. Dit is nog errger.
Tink Tink is wel een leuke naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |