abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60841783
Ik dacht vanavond, laat ik een solidair zijn met de filmindustrie, laat ik eens naar de bioscoop gaan!
Wall-E leek me leuk. Een kaartje voor 7 euro vond ik ook niet eens duur, allemaal prima.

Ik zit dus in de zaal, allereerst 10 minuten niet skipbare reclame, dan denk je... De film begint, krijg je plots de melding dat je geen illegale opnames mag maken en dat ze me een geldboete geven als ik een videocamera bij je heb.

Prima bioscoop, de volgende download ik wel weer. Zonder commercials, zonder dure popcorn, zonder waarschuwingen en zonder pauze.. Danku!
pi_60841843
Waarom ging je in godsnaam naar een kinderfilm?

Zat je daar als volwassene (?) in je eentje naar animatie robots te kijken?
pi_60841846
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef Johnnn het volgende:
Ik dacht vanavond, laat ik een solidair zijn met de filmindustrie, laat ik eens naar de bioscoop gaan!
Wall-E leek me leuk. Een kaartje voor 7 euro vond ik ook niet eens duur, allemaal prima.

Ik zit dus in de zaal, allereerst 10 minuten niet skipbare reclame, dan denk je... De film begint, krijg je plots de melding dat je geen illegale opnames mag maken en dat ze me een geldboete geven als ik een videocamera bij je heb.

Prima bioscoop, de volgende download ik wel weer. Zonder commercials, zonder dure popcorn, zonder waarschuwingen en zonder pauze.. Danku!

Ze moeten de oneerlijk burger toch duidelijk maken dan filmen in een bioscoopzaal niet mag
M.b.t. die bagger reclame, dat is idd zwaar ruk.
pi_60841901
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:47 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom ging je in godsnaam naar een kinderfilm?

Zat je daar als volwassene (?) in je eentje naar animatie robots te kijken?
Nee, ik was er met 6 vrienden, maar als ik dat vermeld lijkt het alsof ik vrienden heb
Overigens is de film best te pruimen!
pi_60841918
Die kinderfilms zijn af en toe best lauw hoor! De meeste hebben ook humor voor de meekijkende ouders
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_60841933
Net als bij DVD's die je koopt
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60841959
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
Die kinderfilms zijn af en toe best lauw hoor! De meeste hebben ook humor voor de meekijkende ouders
Van de makers van Kung Fu Panda & Shrek zijn meestal wel leuk Dreamworks dacht ik..
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60842726
Betaal je 7 euro of meer voor een kaartje + nog de prijs van een complete 1,5 liter fles Coca Cola voor een bekertje van 33 cl frisdrank en dan moet de bioscoop nog geld verdienen aan die kutreclame waarvan ze soms zelfs 2 blokken achter elkaar plakken.

Zit je daar een kwartier te kijken naar reclames die je normaal al niet kunt uitstaan maar dan dit keer ook nog eens levensgroot op een bioscoopscherm!

Dan begint de film eindelijk en dan besluiten alle randdebielen in je omgeving dat het tijd is te beginnen aan hun popcorn, snoep- of chipszak en gaat de helft verloren door het regelmatige, doch irriterende gekraak van je mede- filmliefhebbers daarbij onsmakelijke smak-geluiden voortbrengend. Als je pech hebt zit er ook nog jeugdig tuig bij je in de zaal die zo vriendelijk zijn enkele gevatte scenes te voorzien van 'nuttig' commentaar.

Nee, geef mij maar een homecinema-setje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')