Troost je, je bent niet de enige.quote:
M'n moeder zegt niets anders begint hij tegen haarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige.
Je vader komt zo onvolwassen over en de rol van je moeder zie ik amper. Heeft zij dan niet door dat je vader je kleineert?
Wat is ze dan met een zak getrouwdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder zegt niets anders begint hij tegen haar![]()
!
Ja nou. Dat wil ik ook niet zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is ze dan met een zak getrouwd
Wat is orgastisch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, het is orgastisch. EN nu ga ik slapen, tot morgen. Heb je nog steeds hetzelde foonnr?
Betekent orgasmisch niets dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, het is orgastisch. EN nu ga ik slapen, tot morgen. Heb je nog steeds hetzelde foonnr?
Je was weer eens aan het verbeterenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat is orgastisch?Ik wil ook orgastisch!
Andere woonruimtequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar. Kan ik iets doenWant tja.. weglopen is ook zo..... Lame.
Er is niets mis met het versieren van je nagelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
stipjes doet soms stipjes op haar nagels. Dat is tevens ook het moment dat er alarmbellen bij mij begonnen te rinkelen dat er toch een leeftijdsverschil tussen ons in zit.
Stipjes! For crying out loud! Je nagels rood verven, okay, mooi, maar er dan witte stipjes op doen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is niets mis met het versieren van je nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |