Vrouwen worden denk ik eerder opgewonden van de man die eraan zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Oke. Thx.
Dan ga ik nu fappen in het donker.
Trusten!
Ik weet wel zeker van nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vrouwen worden denk ik eerder opgewonden van de man die eraan zit.![]()
Fapze.
Loopbaanbegeleiding, heeft daar iemand nou echt wat aan ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die mensen hebben nooit opgelet bij loopbaanbegeleiding.
Help dan mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic krijgt een nominatie tot slechtste baggertopic ooit. Die kun je mooi in je zak steken!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wij zijn als enige over Seam.
Potje schaak?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Loopbaanbegeleiding, heeft daar iemand nou echt wat aan ?
quote:
Wat Ludo zegt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Loopbaanbegeleiding, heeft daar iemand nou echt wat aan ?
Bier en tieten, sjezus. Niveautje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen vrolijker als er een plaatje bier en een stel tieten in de OP staan.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bier en tieten, sjezus. Niveautje!
heb jij trouwens niet iets beters te doen op je verjaardag dan 3 NBers bezig houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat de NB minder insiderig werd, aan de TT te zien wordt dat ook niet echt begrepen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vegetariers ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga maar slapen zo.Die ambtenaren kunnen moeilijk zelf hun eten opscheppen, want stel je voor dat er vegatarische garnalen inzitten.
'Morgen' pas, zelfs mijn vriendin is gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:15 schreef Seam het volgende:
[..]
heb jij trouwens niet iets beters te doen op je verjaardag dan 3 NBers bezig houden
Ik stopte al bij vegetarisch..quote:
Klopt, heb jij helemaal gelijk in. Maar enige creativiteit is teveel gevraagd en omdat we er te laat bij waren is deze nog open.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat de NB minder insiderig werd, aan de TT te zien wordt dat ook niet echt begrepen.
Nooooooooooooooooooooooooooooooo...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Morgen' pas, zelfs mijn vriendin is gewoon aan het werk.
Balen zeg, krijg je nog een verrassing als ze klaar isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Morgen' pas, zelfs mijn vriendin is gewoon aan het werk.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik moest gisteren ovenschotels uitdelen. Kwam er een lichtkalende vrouw aanzetten.
> Pardon, zitten er garnalen in deze vegatarische ovenschotel?
- Nee, mevrouw.
> Zitten er dan vegatarische garnalen in?
- Nee, mevrouw.
> Wat is dit dan. *wijst naar een oranje schijfje.
- Dat zijn worteltjes mevrouw.
Al bijna 2 jaar, ik sta er ook nog iedere dag versteld van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooo...![]()
Heb je al een vriendin?![]()
Ik mag toch aannemen van wel zeker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Balen zeg, krijg je nog een verrassing als ze klaar is?
Heel fok weet dat toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooo...![]()
Heb je al een vriendin?![]()
Jammerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Geen inderdaad, ik wil met mijn beroep later wel echt mensen kunnen helpen, reconstructieve chirurgie doe ik dan nog wel, maar meer hoeft van mij niet
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar, ik sta er ook nog iedere dag versteld van.
[..]
Ik mag toch aannemen van wel zeker!
Maar jij wil zeker geen arts worden he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar, ik sta er ook nog iedere dag versteld van.
Maar jij bent al gezegend met een stel 'plezierende' borsten? Als ik het mij goed herinner ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
JammerWellicht kon ik zo alvast korting regelen voor een borstvergroting.
Heb je andere vriendjes die cosmetische chirurg willen worden?
![]()
![]()
Wil jij mijn vriendje zijn?Mijn ouders zullen dolgelukkig zijn als zij horen dat mijn vriendje een chirurg in spe is.
Vrouwen zijn makkelijk beinvloedbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar jij bent al gezegend met een stel 'plezierende' borsten? Als ik het mij goed herinner ergens gelezen te hebben.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
JammerWellicht kon ik zo alvast korting regelen voor een borstvergroting.
Heb je andere vriendjes die cosmetische chirurg willen worden?
![]()
![]()
Wil jij mijn vriendje zijn?Mijn ouders zullen dolgelukkig zijn als zij horen dat mijn vriendje een chirurg in spe is.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar jij bent al gezegend met een stel 'plezierende' borsten? Als ik het mij goed herinner ergens gelezen te hebben.
Dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Maar jij wil zeker geen arts worden he?
32. Geen 60. Moet goed te doen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:27 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ouderdom & Zwaartekracht
Seam is pas over 14 jaar chirurg.
Bleh, maak daar maar eens snel 11/12 jaar vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:27 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ouderdom & Zwaartekracht
Seam is pas over 14 jaar chirurg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |