abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60834330
Klacht: jaloerse vriendin van mijn vriendin (op onze relatie)

Ik heb al een tijdje een vriendin. Er is echter 1 kwelgeest in deze relatie: de beste (en enige goede) vriendin van MIJN vriendin. Die vriendin van mijn vriendin is zo jaloers op 'ons' dat ze ab-so-luut nooit mee wilt als we een keertje uitgaan (niet met z'n 3en), niet in mij geinteresseerd is en soms een boos smsje stuurt naar mijn vriendin dat haar aandacht 'teveel' uitgaat naar mij

Mijn vriendin trekt zich er niet zóveel van aan gelukkig Maar het iswel knap irritant als je constant het gevoel hebt dat haar beste vriendin het niets vind... Gevolg: ze probeert onze relatie onderuit te halen (en in te praten op mijn vriendin)...

Deal with it: I KNOW... het is net als schoonouders; haar vriendin heb ik niet voor het uitkiezen helaas De vlag gaat uit als die vriendin ooit een vriend krijgt (en ze haar aandachtdaar op kan richten). Bij mijn exen ging het altijd prima, toffe girls waren dat (die vriendinnen)

Ps. Zoiets gebeurd ook wel eens in de kroeg. Zijn 2 vrouwen samen uit, versier je die ene, staat de ander een beetje zo te kijken en ook jaloers dat ze de aandacht niet krijgt. Gevolg als een vriend niet snel die 'alleenstaande vrouw' kaapt: vriendin wordt boos en sleurt die chick zo bij je weg

[ Bericht 18% gewijzigd door Landgeld op 14-08-2008 20:29:32 ]
Love is in the air!
pi_60834364
Hoe oud is die vriendin van die vriendin?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:23:29 #3
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_60834445
ze moet gewoon een keer gepaald worden, dat is alles.
pi_60834491
Ze is 21........

Zo'n aanstel/aandacht-queen girl-type, maar helaas wél de beste vriendin van mijn vriendin..... (gelukkig is mijn vriendin niet zo, en vind dat ook wel irritant, maar toch, het blijft haar vriendin )
Love is in the air!
pi_60834585
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:19 schreef Landgeld het volgende:
Er is echter 1 kwelgeest in deze relatie: de beste (en enige goede) vriendin van MIJN vriendin.
zo een goede vriendin is het dus ook weer niet...
pi_60834666
Laat die vriendin van je vriendin dit topic lezen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:32:32 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_60834685
quote:
Ps. Zoiets gebeurd ook wel eens in de kroeg. Zijn 2 vrouwen samen uit, versier je die ene, staat de ander een beetje zo te kijken en ook jaloers dat ze de aandacht niet krijgt. Gevolg als een vriend niet snel die 'alleenstaande vrouw' kaapt: vriendin wordt boos en sleurt die chick zo bij je weg
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt
pi_60834761
Tsja, waarschijnlijk heeft die vriendin van je vriendin dan ook maar 1 echt goede vriendin, en dat zal jouw vriendin dan wel zijn.

Die is gewoon bang dat zij haar beste vriendin verliest, en daarmee geen echte goede vriendin mee heeft.. Laat anders jou vriendin een keer een goed gesprek met haar hebben.. Of zorg dat de vriendin van je vriendin ook een vriend krijgt.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:59:11 #9
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60837311
quote:
Klacht: jaloerse vriendin van mijn vriendin (op onze relatie)

Daar hebben ze een liedje over geschreven.

pi_60837666
Vrouwen zijn allemaal attention whores, en het enige waar ze op geilen is aandacht. Dus probleem opgelost, slotje.

Oh by the way: ze is zeker te lelijk om zelf een vriend te krijgen (sorry, dat was echt een open deurtje)
  Redactie Games vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:05:00 #11
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60842227
Is ze lelijk..?
Omdat ze haar issues op jullie moet projecteren

Nog een goed idee overigens, stuur 'r de link van dit topic
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:14:32 #13
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_60853968
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Daar hebben ze een liedje over geschreven.

Geweldig nummer!
pi_60854004
Lemming!
Man open eens iets orgineels!
pi_60855739
pics van die vriendin?
oh lemming nvm
Lambo of Rekt
pi_60855800
Volgens mij hebben ze deze over het hoofd gezien. Komt me bekend voor i.i.g. Lemming.
U MAD?
pi_60858032
OPEN, aangezien TS zegt dat het geen lemming is. Mij kwam ie bekend voor, maar goed kan ook aan mij liggen....

Excusez
U MAD?
pi_60858079
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
OPEN, aangezien TS zegt dat het geen lemming is.
pi_60858111
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Kom op. Ik geef die jongen nog een kans. Hij heeft het sowieso al zo moeilijk met de vriendin van zn vriendin
U MAD?
pi_60858159
naja, pics van die vriendin dan maar! We helpen je graag van haar af TS.
Lambo of Rekt
pi_60858258
Ik kan me in leven in die vriendin want vind het zelf ook reteirritant als ik met een vriend of vriendin ergens naar toe ga en zijn/haar wederhelft moet er bij zijn. Dat hangt er dan maar bij als een derde beentje.
Als je met iemand samen bent betekend niet automatisch dat jezelf totaal afhankelijk moet worden van hem/haar. Ieder zijn eigen leven en zelfstandigheid voorop!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2008 16:30:15 ]
pi_60858328
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef SG-sam het volgende:
Kan me er alles bij voorstellen, vind het zelf ook reteirritant als ik met een vriend of vriendin ergens naar toe ga en zijn/haar wederhelft moet er bij zijn. Dat hangt er dan maar bij als een derde beentje. Als je met iemand samen bent betekend niet automatisch dat jezelf totaal afhankelijk moet worden van hem/haar. Zelfstandigheid voorop!
Ik vind het irritant dat er van die stelletjes zijn die alles samen doen. Samen uitgaan, samen winkelen, samen tv kijken etc. En dan bedoel ik niet zo af en toe, maar elke dag, 24/7 op elkaars lip hangen.
En dan janken dat ze het vreemd vinden dat vrienden/vriendinnen niet meer bellen.

Gelukkig heb ik daar goede afspraken over gemaakt en denkt zij er hetzelfde over
U MAD?
pi_60858334
Waarom staat dit eigenlijk niet in RnP
Lambo of Rekt
pi_60858391
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vind het irritant dat er van die stelletjes zijn die alles samen doen. Samen uitgaan, samen winkelen, samen tv kijken etc. En dan bedoel ik niet zo af en toe, maar elke dag, 24/7 op elkaars lip hangen.
En dan janken dat ze het vreemd vinden dat vrienden/vriendinnen niet meer bellen.

Gelukkig heb ik daar goede afspraken over gemaakt en denkt zij er hetzelfde over
Precies!
pi_60858422
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij een vriendin

OT:

Ik heb ook een vriend die altijd leuk mee ging zuipen en elk weekend uitgaan enzo. Nu heeft ie sinds anderhalf jaar een vriendin, hebben ze huisje gekocht, zitten 24/7 op elkaars lip en die vriend gaat NOOIT meer mee stappen Lekker op je 20e elke avond huisje boompje beesje en het meisje palen. Weg de lol.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')