morgen een foto met ZarGon der op..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef zarGon het volgende:
En hup, het onderwerp af laten dwalen naar iets, alles behalve jijzelf. Volgens mij ben jij gewoon een jongen die het leuk vindt om zich voor te doen als 14-jarige meisjes.
Ik ken er wel 1 die dat doet! (geen superXmacho)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef zarGon het volgende:
En hup, het onderwerp af laten dwalen naar iets, alles behalve jijzelf. Volgens mij ben jij gewoon een jongen die het leuk vindt om zich voor te doen als 14-jarige meisjes.
Nou ja, we moeten wachten tot morgen,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef superXmacho het volgende:
beonderen is nie echt het woord.. bekijken meer eigelijk..
Vergeet de foto van jezelf niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:56 schreef superXmacho het volgende:
morgen is het bewijs er..
Zie er dan wel brak uit.. maar ja..
Heb dan een briefje met zarGon..
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef zarGon het volgende:
Okay, omdat ik nog geloof in de mensheid geef ik jou een kans. Ik hoop dat je morgen komt met de foto, anders is het echt afgelopen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:56 schreef superXmacho het volgende:
morgen is het bewijs er..
Zie er dan wel brak uit.. maar ja..
Heb dan een briefje met zarGon..
Ik zal op je wachten,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef superXmacho het volgende:
Ben normaal rondt een uur of 12 wakker.. als de kat zijn bek kan houden te snurken.,.
????quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef OldJeller het volgende:
Zout maar op naar SHO, stel theenichten.
Huh,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:58 schreef OldJeller het volgende:
Zout maar op naar SHO, stel theenichten.
ja ik heb een moeder vlek een kleintje boven me lip aan de rechterkant..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat een schoonheidsvlekje boven je lip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |