Ik heb nog 35 minuten om er te komen maar met de bus lukt dat nooit. Dus laat ook maarquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb nog 35 minuten om er te komen maar met de bus lukt dat nooit. Dus laat ook maarIk word wel gewoon dik en lelijk.
De stokjes benen zijn iig al weg
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb nog 35 minuten om er te komen maar met de bus lukt dat nooit. Dus laat ook maarIk word wel gewoon dik en lelijk.
[ afbeelding ]
Nee. Toen was ik dun.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh?Die ene foto met die donkere broek, had je daar een stand-in voor ingehuurd ofzo?
![]()
Stokjesbenen zijn ook niks. Dat op de foto ziet er stukken beter uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou inderdaad. Dan ben je nu precies goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee. Toen was ik dun.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dan ben je nu precies goed.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Stokjesbenen
Vrouwen bij wie je de ribben kunt tellen als ze inademen
Nee, jij denkt dat dun dik is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
Je doet net of ik een paar kilo geleden een geraamte was of zo
Nee. Ik denk dat ik een gezond vetpercentage nodig hebquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat dun dik is.
Haterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is ruim legaal.
En hoe is het met steer zijn [ afbeelding ] liefde? [ afbeelding ]
Oh. maar eerst was het niet zoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef freecell het volgende:
Ik vind stokjesbenen soms wel mooi, maar knieën worden dan altijd zo enorm. En knieën zijn tóch al geen mooie onderdelen
En bij ons komen de buiken ook tegen elkaar aan bij een kusje(en ja, óók als ik niet zwanger ben) dus je moet wel erg dun zijn om dat te voorkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |