abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:19:41 #1
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_60831220
Ik was dus naar een talenkamp in Zuid-Frankrijk en daar leerde ik een jongen uit Polen kennen. Hij zat altijd alleen en droeg altijd zwart, best een kutalto dus. Hij was heel knap en ik vond hem leuk. Ik begon een gesprek met hem (ik vroeg wat voor taal ze in Polen spraken en of het leek op Duits) en hij vond mij volgens mij best dom.

Twee meisjes uit mijn groep vroegen aan hem of hij een vriendin had. Toen hij nee zei, vroegen ze of hij misschien homo of bi was. Hij gaf geen antwoord en toen kwamen ze naar ons toe en riep: "HIJ IS EEN HOMO." Stiekem hoopte ik wel dat hij bi was. Hij had een bloemetjesschoudertas, hij droeg een parelarmband en eentje met aardbeitjes en in de pauze zat hij zijn nagels te vijlen met een hartjesvijl. Ik zat hem een minuut aan te staren toen. Sommige mensen wisten echt niet wat ik in hem zag. Toch hoopte ik dat hij niet homo was. Maar als hij hetero was, was hij wel fucked up. Dus hopelijk was hij bi.

Later gingen we naar de schaatsbaan met de hele talenschool (het is 40 graden in Zuid-Frankrijk en dan ga je naar een overdekte schaatsbaan..) maar ik ging niet mee en ik zag dat hij ook niet meedeed. Ik zat een halfuur te stressen of ik hem aan zou spreken. Maar de gedachte dat hij homo zou zijn, tergde mijn hersentjes. Uiteindelijk vroeg ik hem om wat wisselgeld voor de snoepautomaat en daarna hadden we een heel gesprek over drugs in Amsterdam. De volgende ochtend gaf hij me kauwgom. Een doorbraak: ik ben nu degene die hij heet meest vertrouwt. Maar de dagen daarna wist ik niet wat ik tegen hem moest zeggen en ik liep steeds meer blauwtjes. En hij praatte steeds meer met het dikke meisje. Hij bood haar zelfs kauwgom aan. Ik vroeg aan haar waar ze het zoal over hadden, zei ze: "Religie en de holocaust." Hij vond Hitler grappig. En hij had een shirt met een hakenkruis met een zwaard erdoor en de tekst "The only good fascist is a dead one." En op zijn tas had hij ook allemaal hakenkruisen met een zwaard erdoor. Ik was zo verliefd op hem.

Toen we op de laatste avond uitgingen, zat hij op die loungebanken en was ik beneden. Een gast wilde hem naar beneden halen.
"Come on, that girl wants to dance with you!"
"Nooo...!"
Daarna vertrok hij naar zijn gastgezin en om 05.00 zat hij in de bus terug naar Polen. Ik had zijn msn en zijn telefoonnummer niet gevraagd. Snif. Ik heb anderhalf uur lang op mijn kamer naar het plafond gestaard.

Gemiste kans. Nu weet ik nog steeds niet of hij homo was of bi en dat hij me gewoon niet moest.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_60831234
Ik ga de OP niet lezen, maar je bent wel een spang smatje.
pi_60831282
Leuk verhaal
pi_60831410
ik zou je NIET doen.
Ik ben slim.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:28:53 #5
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60831438
Homos, Hak geen respect voor, vind het sukkels!
I never workout
pi_60831460
TS is oerlelijk?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60831502
Je moet dan ook voor de Poolse wijven gaan
Patat Friet
pi_60831566
jup hijs homo
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_60831580
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:19 schreef Q_Orianka het volgende:
(ik vroeg wat voor taal ze in Polen spraken en of het leek op Duits)
Je bent echt tyfus dom, zeker 30x per dag met je kop op de grond gevallen toen je een baby was

Dat verklaart ook gelijk je gezicht !
pi_60831605
Homo's
><(({°>
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:35:11 #11
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60831615
TS zeikt ook altijd overal over haar klasgenoten
I never workout
pi_60831626
Afgewezen door een Pool !!De pool staat nog onder de neger in de rangorde en JIJ wordt door een pool afgewezen !

EPIC FAIL!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60831634
Samenvatting van de OP:
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:19 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik begon een gesprek met hem (ik vroeg wat voor taal ze in Polen spraken en of het leek op Duits) en hij vond mij volgens mij best dom.
><(({°>
pi_60831641
Welke taal zullen ze nou in Polen spreken zeg
Cool story, Hansel.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:36:59 #15
142151 Q_Orianka
pi_60831659
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef reetveter het volgende:
TS zeikt ook altijd overal over haar klasgenoten
Nu je het zegt. Die Pool zat idd ook bij mij in de klas op die talenschool.

Maar ik vond hem echt leuk en iedereen begreep dat niet, ze vonden hem een nazihomo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:38:00 #16
142151 Q_Orianka
pi_60831689
In Polen spreken ze Kazachstaans, want Borat sprak Pools in de film

pi_60831719
quote:
Studierichting gymnasium
quote:
Ik begon een gesprek met hem (ik vroeg wat voor taal ze in Polen spraken en of het leek op Duits)
wat
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_60831738
Natuurlijk, je wordt afgewezen en dan is hij gelijk homo.

Je leeft wel lekker in je eigen kleine wereldje daar zeker?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:41:10 #19
142151 Q_Orianka
pi_60831773
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Natuurlijk, je wordt afgewezen en dan is hij gelijk homo.

Je leeft wel lekker in je eigen kleine wereldje daar zeker?
quote:
Twee meisjes uit mijn groep vroegen aan hem of hij een vriendin had. Toen hij nee zei, vroegen ze of hij misschien homo of bi was. Hij gaf geen antwoord en toen kwamen ze naar ons toe en riep: "HIJ IS EEN HOMO." Stiekem hoopte ik wel dat hij bi was. Hij had een bloemetjesschoudertas, hij droeg een parelarmband en eentje met aardbeitjes en in de pauze zat hij zijn nagels te vijlen met een hartjesvijl. Ik zat hem een minuut aan te staren toen. Sommige mensen wisten echt niet wat ik in hem zag. Toch hoopte ik dat hij niet homo was. Maar als hij hetero was, was hij wel fucked up. Dus hopelijk was hij bi.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:46:08 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60831866

Ik las talentkamp, maar na het lezen van de OP leek het me niet dat daar sprake van kon zijn..
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60831897
Afgewezen worden door een Pool... Dan weet je hoe het met je gaat zeg maar...
pi_60831910
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke taal zullen ze nou in Polen spreken zeg
In Gdansk spreken ze Noordpools en in Krakow Zuidpools.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:50:36 #23
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60831954
TS is tantoe spang. Maar helaas zo jong dat ik eerst een pas moet aanvragen bij de FiPo-poster.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_60831965
Die jongen was duidelijk een tegenpool dus.
pi_60831966
Kijk Postmortum, een naamtopic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')