opzich een koelkast kan handig zijn voor een studentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens ook debiele dingen gratis weggegeven waar mensen dan ook op afkwamen
- Koelkast
- Peddels (die dingen voor zo'n opblaasboot)
- Knuffels
- Brommerhelm
ook leuk is trouwens een auto/brommer te koop zetten en dan bellen er altijd mensen die 10% van de vraagprijs biedenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is een "markt" voor...
En ze waren er met z'n allen blij mee...want gratis...
En stiekem wel een goeie beurt gehad zeker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens ook debiele dingen gratis weggegeven waar mensen dan ook op afkwamen
- Koelkast
- Peddels (die dingen voor zo'n opblaasboot)
- Knuffels
- Brommerhelm
Gewoon de prijs 10% hoger gooienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
ook leuk is trouwens een auto/brommer te koop zetten en dan bellen er altijd mensen die 10% van de vraagprijs bieden
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En stiekem wel een goeie beurt gehad zeker.
voorbeeldje had de oude fiat van mijn vader op marktplaats gezet voor 3500 euro wat een nette prijs wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de prijs 10% hoger gooien![]()
Zo kreeg ik nog 80 euro voor een sloop scooter
Toen je je kleren uit deed.. ? Of?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je had die mensen moeten zien...
Tot morgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, ik ga slapen.morgen ben ik weer wat actiever aanwezig.
LoL,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:59 schreef gers het volgende:
[..]
voorbeeldje had de oude fiat van mijn vader op marktplaats gezet voor 3500 euro wat een nette prijs was
bellen er mensen
Te duur auto is uit 63![]()
ik heb een aowtje kan ik hem kopen voor 700 euro![]()
enz enz enz
Daar was toch zo'n topic over?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL,
soms heb je ook mensen die hun kinderen inzetten:
"ja maar, ik heb het hem beloofd als kerstcadeautje. "
Tja, ten eerste: beloof het dan niet.
Ten tweede koop dan iets wat wel in je budget past.
Ja idd, ik zou echt niet meer weten waarover dat nou precies ging.quote:
quote:
en dat isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
Gers, je bent een kwiebus.
Mede mogelijk gemaakt door babelfishquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:04 schreef gers het volgende:
of de mailnegers die je laptop willen kopen
Baas fotosjopsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:15 schreef Fortitudo het volgende:
heeft iemand een link naar het photoshoptopic van onur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |