Hij had die strijkstokken weg kunnen latenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef toma het volgende:
Fantastisch nummer weer van Pete philly
Zonder die strijkstokken was het een 13-in-een-dozijn repperdeklep-plaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij had die strijkstokken weg kunnen laten.
Correct, time flies when you're having fun... M'n eerste twee weken zitten er over 30 minuten alweer op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je moet er zeker nog lang niet aan denken om weer weg te gaan? ;-).
Inderdaad. Nu istie yummeh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zonder die strijkstokken was het een 13-in-een-dozijn repperdeklep-plaat.
Precies, dat maakt het nummer net uniek,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mag ik overigens 's heel onbeleefd vragen hoe oud je bent?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Correct, time flies when you're having fun... M'n eerste twee weken zitten er over 30 minuten alweer op.
Wat voor opleiding doe je? Of is dat al eens uitgebreid besproken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Correct, time flies when you're having fun... M'n eerste twee weken zitten er over 30 minuten alweer op.
Ik houd gewoon niet van strijkstokkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef toma het volgende:
[..]
Precies, dat maakt het nummer net uniek,
Is niet zo onbeleefd hoor... Ik ben 18quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mag ik overigens 's heel onbeleefd vragen hoe oud je bent?
Dat geeft t nummer juist zn charme!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij had die strijkstokken weg kunnen laten.
Okay, da's dan mooi als je dan al bij 3FM mag 'werken' ;-).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:33 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Is niet zo onbeleefd hoor... Ik ben 18
Heette de kandidaat Gerard? Dan doet ie z'n naam ook geen eer aan zegquote:
Heb jij soms ook een glazen bol?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef De_Stagiair het volgende:
Wat vreemd, de laatste twee weken heb ik alles altijd goed in de popkwis![]()
Nee, wat een belediging voor naamgenoot Ekdom!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heette de kandidaat Gerard? Dan doet ie z'n naam ook geen eer aan zeg
Moet je wat mee gaan doen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef De_Stagiair het volgende:
Wat vreemd, de laatste twee weken heb ik alles altijd goed in de popkwis![]()
Inderdaad nogal tegenvallendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heette de kandidaat Gerard? Dan doet ie z'n naam ook geen eer aan zeg
die film heb ik nog op video bandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Echt woord voor woord ken ik de tekst nog.
[ afbeelding ]Jordan
!
Jij ook al?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]Jordan
!
Ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Oh tof ! maar het is dan ook best wel een geinige film al heb ik 'm al een tijdje niet meer gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |