Ik was laatst bij een paar matties van me tog. Ff chille en over koetjess en kalfjes gesproken. Ok. Maar ik ging daarna loesoe tog. Was al een tijdje daar. Dan net toen ik loesoe ging gebeurde er een torie die ik graaaaaaaaag wilde meemaken mang. Dus volg. Net toen ik wegging van daar, hoorden ze een paar tangas met stemverheffing praten tog. ok dus ze keken over het balkon. Toen zagen ze 5 tangas trobie maken met een kill. Whahahahaha
Maar ik haat het omdat ik er niet bij was tog. Want hoe ik die torie hoorde wilde ik het echt graag meemaken. Want die boy tog. Hij stond er best wel machteloos en zielig bij zoals me werd verteld. Die tangas gaven hem omin barie en scholden hem uit.
Het kwam er op neer dat hij 1 van die tangas genakt had met geld ofsow en natuurlijk kwam deze met waarschijnlijk nichten en vriendinnen verhaal halen.
Dan plotseling zei die killa: WACHTEN JULLIE HIER IK KOM SJOW! Dus die tanga's omin van: WAT W8, BEGIN HIER TE BLIJVEN KILL. Toen zei 1 van die andere tanga's: NEE LAAT HIJ DOEN WAT HIJ MOET DOEN IK WIL ZIEN WAT HIJ GAAT DOEN. ok.
Dus die kill gaat ff weg tog. Hij ging naar z'n portiek en ging toen naar boven. Osso. Maar is best raar tog. 5 tangas komen ruzie met je maken en je gaat ff naar oso. Want iedereen was verbaasd tog. Denk niet dat die boy een geweer ofsjow of een paar boys zou bellen om te ondersteunen. Misschien kon hij wel een paar tangas regelen om hem te backuppen tog. Maar dat was het OOK NIET. Dit is namelijk KEBEURT. DIe killa kwam naar beneden. Je mag 3 keer raden met wat. Gewoon een MESJE he
En zoals ik het heb gehoord niet eens een keuken mes waarmee je hakt ofsow je weet tog in de keuken. Maar gewoon 1tje waarmee je zeg maar je appel schilt. Die matties van me gingen helemaal platta. Hoor die boy sow: AI SAMSA,
JULLIE MOETEN DEZE STRONT NIET MET MIJ MAKEN

. Maja het was in de buurt weetje. En waneer er overlast is bellen mensen daar altijd direct scotu tog. Dus scotu kwam er al aan. Ze reden gewoon rustig langs en toen zagen ze die killa met dat mesje. En toen kwam scotu zich ermee bemoeien en hebben ze die killa opgepakt. Dat was pas echt SCHTOMMMMMMMMM met CH mang. Daarna was al die sensatie over. Die tangas gingen hem nog gewoon uitlachen toen die boys in die scotu waggie werd gezet.
Maar ik bedoel van kom op. Gewoon een MESJE halen voor 5 tangas die erg bedreigend voor je zijn. Ok. Maar dan gewoon opgepakt voor dat mesje terwijl jij eigenlijk slachtoffer was want het was een 5 tegen 1 situatie. Tja dan weet ik het ook ni meer he

PS:
Ik vindt deze taal makkelijk typen dan abn, sorry daarvoor
Vooral bij een lang verhaal, en dit wilde ik jullie niet onthouden.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!