quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef kyraaa het volgende:
dus nu heb je je stropdas moeten gebruiken?
Uit de voorraadkast trekken? Naar de supermarkt op de kosten van de baas?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:28 schreef B.E.D het volgende:
Als het op is, hoe kan je het dan bijvullen?
Gast, dat is fucking regel nr 2 op een openbaar toilet, check of er voldoende papier is alvorens te gaan zitten schijtenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:21 schreef McKillem het volgende:
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat me dit overkomt als ik reeds heb zitten schijten.
Ik denk niet dat je baas het geweldig vind als er mensen onder werktijd naar de supermarkt gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Uit de voorraadkast trekken? Naar de supermarkt op de kosten van de baas?
Iemand anders naar de supermarkt gooien? God bidden om w.c. papier? Zal mij dat.
En regel 1 is zorgen dat je geen erectie hebt, want dat kan enorm lastig zijn ofzo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, dat is fucking regel nr 2 op een openbaar toilet, check of er voldoende papier is alvorens te gaan zitten schijten
en soms moet je zo nodig dat je al zit ... overkomt me meestal thuis effe paps roepen of die een rol kan brengenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, dat is fucking regel nr 2 op een openbaar toilet, check of er voldoende papier is alvorens te gaan zitten schijten
Erg bescheiden, herr Schneiderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef guntherschneider het volgende:
Die mensen hoor je ter plekke te fussileren is mijn bescheiden mening
Gast, regel 1 als je anar een openbaar toilet gaat!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En regel 1 is zorgen dat je geen erectie hebt, want dat kan enorm lastig zijn ofzo?
Whehe, of z'n lange harenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef kyraaa het volgende:
dus nu heb je je stropdas moeten gebruiken?
dilel disluk diseeeh nou ja je snapt het welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:40 schreef kingkongkees het volgende:
[..]
Erg bescheiden, herr Schneider
fussileren ken ik trouwens niet, is dat zo'n nieuwe soort pasta?
Bovenstaande geldt ook voor de medewerkers die de toiletrohouder verkeerd vullen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef guntherschneider het volgende:
Die mensen hoor je ter plekke te fussileren is mijn bescheiden mening
Jezelf quotenquote:
Openbaar toilet ja, toilet op werk? ....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
toilet waar meerdere mensen gebruik van maken! (meer dan de mensen uit je eigen gezin) klinkt in mijn oren als openbaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Openbaar toilet ja, toilet op werk? ....
Je hoort dat bij èlke wc te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Openbaar toilet ja, toilet op werk? ....
Je HOORT het uit goed fatsoenlijk bij te vullen als je het opmaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je hoort dat bij èlke wc te doen
Dat wel, maar je kan vandaan de dag beter het zekere voor het onzekere nemenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je HOORT het uit goed fatsoenlijk bij te vullen als je het opmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |