Alsof ik niks beters te doen heb!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:06 schreef dr.dunno het volgende:
bezwaar maken ipv liggen mekkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Misschien moet je er een Jaguar, Cougar, Ram, Viper en Mustang bij nemen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:21 schreef 1DIOOT het volgende:
ik heb nu 4 autotjes (pandatjes) en ik krijg geneens belastingkorting
DAT vind ik pas een klacht!
De beste optie, al zal dit ongetwijfeld lijden tot een hoop paranoide verhalen over afboekingen die verkeerd gaan, geen controle over je rekening hebben etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef Scorpie het volgende:
Automatische incasso geen optie?
quote:Geachte Heer/Mevrouw,
Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw
"Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na
01-01-2008 zullen dan ook niet meer worden voldaan.
Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |