Das meer dan 200 gulden voor een shirtje..quote:
2002 belde, ze willen hun opmerking terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Das meer dan 200 gulden voor een shirtje..
Het is weer vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
2002 belde, ze willen hun opmerking terug
Loop je dan in je modelloze Adidas-shirtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Das meer dan 200 gulden voor een shirtje..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geloof dat die twee sterren erop en het eredivisie-logo 95 euro kost. Op het shirt geplakt en al. Dat dan weer wel.
Met shirtje erbij komt het op 165 euriesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is toch wel incl shirtje? Ik ga geen 95 euro betalen om nu effe lekker twee sterren op mijn shirt te drukken.
En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef navigator het volgende:
[..]
Met shirtje erbij komt het op 165 euries![]()
Wil je ook nog een broekje, sokken en trainingspak?
"Dat is dan 635 euro meneer"
Als je Colin erbij neemt krijg je nog geld terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.
Wilt u er een tasje bij?
En dan ga je achter Fok! zittenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:58 schreef navigator het volgende:
[..]
Als je Colin erbij krijgt krijg je nog geld terug![]()
flauw, maar ik zit aan de Leffe 9% dus dan mag dat
3 halen 1 betalen. Jurgen Colin, Kenndy en Luque voor de prijs van een trainingspakkiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.
Wilt u er een tasje bij?
vrouw is de hort op, 2bloedjes van kinderen slapen, wat moet ik anders?!?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dan ga je achter Fok! zitten?
Ach, jij mag 'tquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef navigator het volgende:
[..]
vrouw is de hort op, 2bloedjes van kinderen slapen, wat moet ik anders?!?!![]()
Hopelijk is ze op tijd terug dan ga ik zelf nog weg
De meeste fokkers doen niet aan vrienden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dan ga je achter Fok! zitten?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, jij mag 'tKinderen nog niet oud genoeg om mee te drinken?
Genoeg vrienden hier hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
De meeste fokkers doen niet aan vrienden.
Nog 2 jaar en de oudste mag meedrinkenquote:
Ga naast de kroeg wonen. Babyfoon mee, af en toe een keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef navigator het volgende:
[..]
vrouw is de hort op, 2bloedjes van kinderen slapen, wat moet ik anders?!?!![]()
Hopelijk is ze op tijd terug dan ga ik zelf nog weg
Die babyfoon einidgt op zeker in de pot als ik ff ben pissen ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga naast de kroeg wonen. Babyfoon mee, af en toe een keer gaan kijken![]()
Jawel. Kan trouwens ook 85 zijn. Begin te twijfelen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is toch wel incl shirtje? Ik ga geen 95 euro betalen om nu effe lekker twee sterren op mijn shirt te drukken.
Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jawel. Kan trouwens ook 85 zijn. Begin te twijfelen...
Zoiets zal het wel zijn, ja. Shirt zelf is 70 of 75 ofzo toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie weg)
Iets in die richting ja. Lol. Ik kreeg al een hartaanval toen je 95 euro posttequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn, ja. Shirt zelf is 70 of 75 ofzo toch?
Ja, nu ik het zo zat terug te lezen begon ik ook te twijfelen. Helemaal toen er werd gepost van '200 gulden dit en dat'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Iets in die richting ja. Lol. Ik kreeg al een hartaanval toen je 95 euro postte![]()
Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer eropquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vind zelf die trainingshirts ook niet verkeerd trouwens.
Grappig.. zag op t werk ook hetzelfde.. scheelt dat ik in Oss werkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer erop
Bedrukte shirt is 90 euro. Voor een shirt zonder bedrukking ben je 70 euro kwijt ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn, ja. Shirt zelf is 70 of 75 ofzo toch?
Dat ligt eraan naar welke hoerentent je gaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Die sterretjes kosten toch 1 euro nog wat ofzo per ster
20 euro is nog steeds belachelijk voor twee van die kleine dingetjes die niets kosten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie weg)
quote:Keje Molenaar (foto) wordt niet de nieuwe algemeen directeur bij Ajax, meldt De Telegraaf zaterdag. De oud-speler van de Amsterdamse club voelt er niets voor om mee te doen in de open sollicitatieprocedure en heeft dat voorzitter Uri Coronel laten weten.
Eerder voerden Molenaar en Coronel wel een oriënterend gesprek. Volgens Coronel was de achterliggende gedachte daarvan echter niet om Molenaar te screenen. Coronel zegt het jammer te vinden dat hij de naam Molenaar kan wegstrepen. 'Hoe meer goede kandidaten, hoe beter.'
Coronel blijft er wel bij dat de nieuwe algemeen directeur een voetbalman moet zijn. 'Daarmee bedoel ik niet dat hij per se minimaal twintig interlands gespeeld moet hebben, maar affiniteit met de voetballerij is wel een vereiste. Iemand die twintig jaar meeloopt, zoals Arie van Eijden, ikzelf of een journalist, dat kunnen in principe allemaal voetbalmensen zijn.'
Andere namen die naast die van Molenaar werden en worden genoemd zijn die van Frank Rijkaard (oud-international en coach) en Kees Jansma (journalist en perschef van het Nederlands elftal). (KVN)
Ik zal zelf eens solliciterenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:34 schreef kevin6188 het volgende:
Streep door de naam van Keje Molenaar en Coronel praat wel heel erg in de richting van Jansma.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd dit, het leek er eerst op dat hij graag wilde. Zie eigenlijk niets in Jansma.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:34 schreef kevin6188 het volgende:
Streep door de naam van Keje Molenaar en Coronel praat wel heel erg in de richting van Jansma.![]()
[..]
Jansma en Van Basten zijn van hetzelfde laken een pak: Ze zitten er allebei voor de beeldvorming, niet vanwege de inhoud.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:43 schreef Cheiron het volgende:
Stuk over van Basten klinkt echt goed. Stuk over Molenaar klinkt helemaal niet goed. Als het Jansma maar niet wordt...
Juischt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Frank Rijkaard als AD, daar sta ik wel van te fronsen, maar die mag van mij altijd terugkomen in welke functie dan ook.
Ossenaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer erop
Goed om te horen, heb veel vertrouwen in hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertongen
Die jongen speelt als een beest!
Halve finale is al over een paar dagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vertonghen en Vermaelen zijn we nog wel even kwijt zo te zien.
Maar ze spelen dan minstens nog een wedstrijd voor brons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Halve finale is al over een paar dagen.
Dat vind ik al sinds zijn doorbraak, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:38 schreef BB-boy het volgende:
Vertonghen is gewoon een klasbak, daar is niets overdreven aan.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
...........zelfs Dembele weet nu het net te vinden.
Dembele is ook een klasbak, bij WillemII kon je al zien dat hij 1 vd grootste talenten uit Nederland is. Hij is alleen nooit zo doelgericht geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
heel dat team zit in een roes dus niet overdrijven. zelfs Dembele weet nu het net te vinden.
Nou, liever niet dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Nu maar eens op Urby letten. Hij gaat controlerend spelen (op de plek van Gabri zeg maar). Dat kan hij denk ik erg goed, ben benieuwd!
Dude..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Nu maar eens op Urby letten. Hij gaat controlerend spelen (op de plek van Gabri zeg maar). Dat kan hij denk ik erg goed, ben benieuwd!
21:30.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:22 schreef Jnk18 het volgende:
Oh we spelen vanavond tegen Real Murcia, iemand weet hoelaat?
Urby gaat de laatste 2 jaar alleen maar achteruit. Vind zelfs Schilder beter spelen op de linksback positie. Met het meer ervaren duo Gabri en Lindgren op de rol als controlerende middenvelders, heeft Urby denk ik weinig kans.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Heeft hij fantastisch gedaan inderdaad, net als het hele toernooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef versteegrob het volgende:
Ajax begint zo he op Sport 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |