Waarom bevestigen ze nu altijd die vooroordelen?quote:We hebbuh net onze VMBO gehaald. Dus wij dachtuh, effe chillen met de meiduh en mannen versieren voordat we gaan studeren
Jonge, 15 is toch echt te jong voor mij en bovendien illegaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef Rekkie het volgende:
Een Homo met zijn Homo-collega'sBriljant
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef Rekkie het volgende:
Een Homo met zijn Homo-collega'sBriljant
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Fakkan het volgende:
Allemaal 30 plussers behalve ik. Dus wij staan zo in de rij voor de El Condor een beetje te chillen
je hebt dus geen klacht, vanwaar dit topic?quote:Needless to say, wij hebben ons kostelijk vermaakt gisteren. Ik heb in ieder geval mijn schwanz nergens in gestopt en mijn collega's ( naar mijn weten) ook niet. Klachtenopsomming is niet nodig denk ik.
Volgens mij duurt VMBO 4 jaar (ik kan het weten immers, zo die is gemaakt)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:49 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Jonge, 15 is toch echt te jong voor mij en bovendien illegaal.
Ik ga niet op leeftijd controleren. ' Sorry, mag ik jouw legitimatie zien? Je moet namelijk 16 jaar oud zijn voor deze rit.' Beter geen risico nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij duurt VMBO 4 jaar (ik kan het weten immers, zo die is gemaakt)
Dus als ze hem echt hadden gehaald, waren ze dus niet 15 en legaal.
Gemiste kans joh
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Fakkan het volgende:
Gisteren was ik met een aantal collega's ( mannen) naar Walibi Flevo gegaan als bedrijfsuitje.
Daarom had je ook gewoon moeten toeslaan...... als je dat echt had gewild.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ik ga niet op leeftijd controleren. ' Sorry, mag ik jouw legitimatie zien? Je moet namelijk 16 jaar oud zijn voor deze rit.' Beter geen risico nemen.
Wat nou? Echte gangsters komen uit Amsterdam. Vooral de Pijp en Oud-Zuid staan bekend om het kweken van echte maffiosi.quote:
Gangsters die zich zorgen maken om een legale leeftijd bij het neukenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Wat nou? Echte gangsters komen uit Amsterdam. Vooral de Pijp en Oud-Zuid staan bekend om het kweken van echte maffiosi.
Dat dergelijke types gaan studeren is precies de reden waarom het met het hoger onderwijs in Nederland zo slecht gesteld is. Echt, ik vind het betreurenswaardig om te zien dat het eens zo mooie hoger onderwijs wordt overspoeld door incapabele domoren, alleen maar omdat de overheid ze alle mogelijkheden daartoe geeft. Sluit die poort toch voor die lui!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Fakkan het volgende:
' We hebbuh net onze VMBO gehaald. Dus wij dachtuh, effe chillen met de meiduh en mannen versieren voordat we gaan studeren.'![]()
VMBO -> hoger onderwijs?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat dergelijke types gaan studeren is precies de reden waarom het met het hoger onderwijs in Nederland zo slecht gesteld is. Echt, ik vind het betreurenswaardig om te zien dat het eens zo mooie hoger onderwijs wordt overspoeld door incapabele domoren, alleen maar omdat de overheid ze alle mogelijkheden daartoe geeft. Sluit die poort toch voor die lui!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |