ow dan lijk je op mij ik ben ook die ene met een spijkerbroekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik ben iig die ene met dat shirt en die spijkerbroek
Hoop van wel. Zolang het droog is en rond een graad of 20, ben ik tevreden!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:19 schreef i2Them2 het volgende:
Lijkt toch een mooi droog weekend te worden. Nu ff me tas inpakken, en zo maar eens die kant op. Spannend!
Van alles hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef lenme het volgende:
kom bij de laatste check erachter dat het mischien ook wel handig is om mijn kaartje bij me te steken...
bij deze gebeurd kan me niet bedenken wat er nu nog mis kan gaan
Elke dag een schoon shirt, schone boxer en schone sokken. 1 extra broek, 1 trui, 1 longsleeve. Dat zijn de kleren die ik mee heb. Dan nog een handdoek. Een paar poncho's (niet alleen voor mezelf), rookwaren, toiletspullen, een beetje eten en wat bier. slaapzak aan het uiteinde zodat 'ie aan de bovenkant niet te zwaar is, luchtbed bovenop zodat ik geen blikken in mijn rug heb. Tentje en stoeltje los mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:00 schreef LazyBones het volgende:
Volgens mij nemen er heel veel mensen veel te veel mee. het is een festival, geen modeshow toch. als ik sommige posts hier lees
Dus....je gaat kamperen en je vergeet je tent ???quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Argh wat duf, je tent vergeten. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik die keihard vergeet, maar hij ligt al in de auto van vrienden die me morgen op komen halen. :.)
Nu maar hopen dat ik de rest wél heb geregeld. Alhoewel, anders is het vette pech.
Dat is het beste weer wat je kan hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:32 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Hoop van wel. Zolang het droog is en rond een graad of 20, ben ik tevreden!
Gezellig, zal je op de absentielijst zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok, als ik de LL site mag geloven moet dat goed zijn
kom wel even kijken denk ik
Kèn je noagoan...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ik de LL site mag geloven is alles goed, zelfs Anouk.
Nog iets meer dan 12 uur.quote:
Daaromquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat is het beste weer wat je kan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |