quote:
op 11-18-1999 om 10:39 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Rolf is weer lekker in vorm: NOT!
Rolf had de grootste moeite om zich te handhaven tegenover van Gogh. En het is altijd zo'n "stoere vent". Mooi niet dus. Vuurbang wastie. Heeft maar een achtergrond: bang dat echt kritische mensen als Theo het ballonnetje lek prikken. Daarop had van Gogh zich trouwens wel iets beter op kunnen voorbereiden (via dit forum bijvoorbeeld). Als hij gewild had, had hij Rolf en V. alle hoeken van de kamer kunnen laten zien.
Gemiste kans, maar blijft een gouden kerel, die van Gogh!
In het liedje in de 7 uur uitzending dat zij begon werd over iedereen een couplet gemaakt behalve over haar. Ze zei daarna iets van 'nu is het afgelopen want we hebben iedereen gehad'. Ofwel: jullie vergeten mij toch niet. Nou mooi wel dus.
Ook vanavond weer na de video. Iemand zei nou hebben we iedereen gehad waarop geen reacties kwamen. Ik weet wel dat Anouk die plaat niet mee gemaakt had maar ik vond het toch een beetje sneu dat Anouk kennelijk niet bij 'iedereen' hoort...
quote:
op 11-19-1999 om 12:04 AM schreef Arcee het volgende:
Trouwens, waarom reageert niemand op dat irritante wijfdat Karin mocht afzeiken in de studio??? Dat was vreselijk!!!
Mee eens, trouwens Arcee hoe zit dat met die kat op jouw plaatje?
quote:
Trouwens, waarom reageert niemand op dat irritante wijfdat Karin mocht afzeiken in de studio??? Dat was vreselijk!!!
Nee arcee, dat moet je anders zien, ahum.
Veronica wil even laten zien hoe verschrikkelijk correct ze wel niet zijn, en niet bang voor kritiek. Veronica laat gewoon alle meningen horen, of ze die nou leuk vinden of niet.
En ze hebben ook nog nooit van FOK! gehoord, echt niet
quote:
op 11-19-1999 om 12:05 AM schreef PeteRp het volgende:
Gemiste kans, maar blijft een gouden kerel, die van Gogh!
Gouden kerel? Van VOO, dan!
Doet z'n imago geen goed om zo soft te gaan zitten doen bij Rolf. Theo was vanavond slechts een schim van zichzelf. Jammer!
quote:
Omdat Karin zelf een irritant mens is!!!!
quote:
op 11-19-1999 om 12:06 AM schreef Merisse het volgende:
Vandaag werd trouwens weer effe goed duidelijk hoe Anouk door de bewoners genegeerd/niet gezien wordt/er niet bijhoort:In het liedje in de 7 uur uitzending dat zij begon werd over iedereen een couplet gemaakt behalve over haar. Ze zei daarna iets van 'nu is het afgelopen want we hebben iedereen gehad'. Ofwel: jullie vergeten mij toch niet. Nou mooi wel dus.
Op de BB-site staat het volgende bericht:
Er wordt 's avonds nog steeds volop geknutseld. Ruud en Anouk zingen samen een zelfgemaakte blues. Ze verzinnen bij elke bewoner een passende tekst. "Voor Bart gaat elke meid plat", klinkt het. "Karin moet haar haar los doen." Willem wordt niet overgeslagen: "Willem moet eens uit de keuken en een flink potje neu… " "Oooh lekkere dolle Dries", Ruud heeft het over Maurice. Ook refereert hij aan het motorrijden van hem. Vervolgens komt Anouk aan de beurt. "Ooh Anouk, ben je op zoek naar een goed gevulde broek?" De anderen schieten in de lach. Ook Ruud is de klos. "Ja, die Ruud die neemt je bruut. Hij houdt van elk wijf, om haar hersenen en niet om haar lijf." Het niveau ligt niet erg hoog, maar het houdt de bewoners in ieder geval weer even bezig.
Kennelijk was er dus ook een tekstje voor haar maar is dit er bij de uitzending uitgeknipt.
quote:
op 11-19-1999 om 12:11 AM schreef Charisma het volgende:
Melisse je spreekt me uit het hard. die Maurice is echt woordgestoort( had je die vader moeten zien , volgens mij kan die niet eens op een antwoordaparaat inspreken)
Ze bekijken nu al de vierde keer de viedeo.
<..>
Sorry Charisma, deze kan echt niet
Iemand voor woordgestoord uitmaken met 1 vaut per zin is bijna grappiger dan doordevil
ps: niet lullig of schoolmeesterig bedoeld, maar ik moest echt HARD lachen om je stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |