abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221039
Kom maar op met de reacties.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 18 November 1999).]

pi_221040
Rolf is weer lekker in vorm: NOT!

WAT?! OUDE BEWONERS OOK WEER TERUG?! Het wordt zo langzamerhand te belachelijk voor woorden!

Gadver, mr. Candlelight

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_221041
2 Minds, 1 Topic!! Danny doe er wat aan!
Correct me if I´m wrong!!
pi_221042
R.W.: We hebben alles gedaan wat mogelijk volgens de regels van het spel om Anouk op te beuren.
Hoe reageert Ruud op de tranen van zijn dochterje. Kijk naar de reclame verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 18 November 1999).]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 november 1999 @ 22:45:00 #5
862 Arcee
Look closer
pi_221043
Hallo!? Waarom mocht dat mens Karin afzeiken in de studio???? Dat sloeg nergens op!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 18 november 1999 @ 22:46:00 #6
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_221044
Volgens mij ligt Ruud met de VI op de bank !

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_221045
Effe Off-topic zeuren. Voor de topic-makers van vanavond: best wel moeilijk, hè, klok kijken?!

* Uitzending 18 november 20:00u
* Uitzending 18/11 22.15
* Uitzending 18 november 22:30

I rest my case!

pi_221046
OK ik sluit me aan in deze topic en vraag daarom Danny de andere te sluiten voor het overzicht te behouden.

Waar gaat het heen? Alles volgens de regels, my ass! Ja, regels die bij hoge uitzondering worden bijgesteld. Platina, wat ik al eerder zei het gaat om de hype eromheen en niet meer om de kwaliteit van het liedje.

Aan een ieder die het gekocht hebben...shame on you!!!

Wat betreft de familieleden: Dat worden tranen met tuiten en hopen dat Ruud nu weggaat i.v.m huilende bibi!!

Zo langzamerhand begin ik een beetje te kotsen van de bijstellingen in het regelement. Dit alles om het concept te kunnen blijven verkopen aan het buitenland. V. gaat echt te ver, wat brengt het ons na de reclame? Nog meer regels?

donderdag 18 november 1999 @ 22:49:00 #9
995 PeteRp
What a decade!
pi_221047
Nee,he... Daar gaan we weer. Veronica verzint weer een nieuwe spelregel. Nou, wie start alvast een topic: Sabine of Mona??
Tell the others!
  donderdag 18 november 1999 @ 22:50:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_221048
Als er iemand vrijwillig weg gaat komt er weer een nieuwe bewoner, mogelijk ook oude bewoners!

Dan komt MONA terug!

pi_221049
Ik wist het, ik wist het...
Oude bewoners kunnen terugkeren in het huis. BELACHELIJK!!
En dan die beelden van Ruud z'n dochtertje. Dat laten ze toch hoop ik niet zien. Dat ze daar nu niet opnieuw een shot van hebben opgenomen. Als vader breken zulke beelden van je dochtertje toch je hart. Dit vind ik echt fout. Ze hebben bij VOO toch het beste voor met de bewoners. Nou, dan moeten ze dit vooral doen. Die psycholoog zal het druk krijgen.
Nou, nu weer snel verder kijken. De adrenaline sproeit onderhand uit m'n oren...
pi_221050
Theo schopt toch tegen alles, dat wordt leuk! Of is hij ook gemanipuleerd!

Lang leve live-tv, ze kunnen niet Theo knippen!!

[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 18 November 1999).]

donderdag 18 november 1999 @ 22:52:00 #13
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_221051
- ! - ! - ! - M - A - R - T - I - N - ! - ! - ! -

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_221052
Theo RULEZ!!
pi_221053
Mona had spijt toen ze eruit was, maar zei niet terug te willen keren. En ze heeft al 10000 piek gevangen natuurlijk... Veronica kan niet maken om haar terug te laten keren, maar ja, Veronica kan wel meer niet en doet het toch! Ik gok er echter toch op dat ze Martin op het oog hebben, of misschien wel Cyrille...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 november 1999 @ 22:58:00 #16
862 Arcee
Look closer
pi_221054
Ja, hoe kan een oude bewoner nou terugkeren? Toen Ruud even naar buiten liep, werd-ie al bijna gedisqualificeerd en nu zou iemand die er uitgestemd is dan wel het huis vrijwillig heeft verlaten weer terug mogen? Beide gevallen lijkt me vaag. Wat wel leuk zo zijn als het publiek uit iedereen die er weer in zou willen er één mag kiezen. Dan zou ik voor Sabine kiezen, maar die terzijde.

Wel leuk trouwens dat Bibi Ruud gewoon Ruud noemt

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221055
Rolf verspreekt zich? " we gaan nu kijken, de echte beelden, NIET gemanipuleerd!"
Morgen even bij V. op het matje. Samen met Moor!
  donderdag 18 november 1999 @ 22:59:00 #18
215 misterDre
Paint it black!
pi_221056
Theo negeert Rolf en neemt bijna de uitzending over!

Nog even over de terugkeer van oude bewoners, ze zijn bij V. volledig van de pot gerukt!

pi_221057
Mona heeft wel degelijk letterlijk gezegd dat ze het huis weer in wilde. Ik gok op Sabine....
pi_221058
Weer een nieuwe regel: De bewoners mogen zelf de opdrachten verzinnen! What´s next?
  donderdag 18 november 1999 @ 23:13:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_221059
Bekendmaking nieuwe weekopdracht door Rolf???

In de livestreams van vanavond staat dat de bewoners dit al om 17:11 te horen hebben gekregen!
Je hoorde Bart ook nog net zeggen met een spottende ondertoon: "belangrijke mededeling". NOT

Lekker Live allemaal.

pi_221060
Theo had wel 20 pittige vraagjes van me kunnen krijgen waarmee hij Rolf X. klem had kunnen zetten.
En wat doet ie.
Weer dat stupide van K en M.

Gemiste kans.

pi_221061
Ik geloof dat ik maar ga proberen om het niet langer te begrijpen. VOO doet toch wat ze wil.
Vanavond houden we het in ieder geval niet droog. Zet de tissues maar klaar, want dat wordt weer janken. Hebben ze weer een paar dagen nodig om bij te komen. Wij kijken met z'n allen weer braaf. En wie lacht er ook al weer het laatst... Juist, het begint met een H eindigt op een e en werkt bij VOO.
pi_221062
Rolf X: We registreren wat er gebeurd en daar hebben we het mee te doen

Sorry mensen, alle verhalen over manipulatie zijn onzin, veronica registreerd alleen, verder nix !

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_221063
Prachtig.
Rolf: Van wie krijg je nog niet zo heel erg hoogte?

En bam, achter meneer Sikkema is Maurice al close-up door de regie in beeld gebracht, nog voordat de goede man kon antwoorden.

Maar verder stuurt VOO niet...

Het is het Gesprek waar het om draait
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')