Ik werk al 24u p/wk, soms meer, maar studeer ondertussen ook nog fulltime. Het houdt een keer opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Meddo het volgende:
werken
In dit geval is het in ieder geval niet goedkoper. Op een auto van 42000 zit net geen 10.000 BPM (en dan de BTW over de BPM nog). Met andere woorden, koop vooral die Duitse van 32.000, na invoer ben je even duur uit en heb je wel een hoop moeite gedaan...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Buitenlandse import geen optie? Dat is vaak zelfs nog met de BPM goedkoper dan dezelfde auto gewoon in Nederland kopen.
Ik vind zelf die nieuwste Volkswagen Eos zo hartstikke mooi. Hier in Sittard bij Wealer (Volkswagen/Audi dealer) kost zo'n splinternieuwe Eos ¤ 42000+, terwijl in het Duitse Tudderen hier nog geen 5 kilometer verderop precies dezelfde Eos voor ¤ 32000 te koop staat.
Ja dat is inderdaad echt ergquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Buitenlandse import geen optie? Dat is vaak zelfs nog met de BPM goedkoper dan dezelfde auto gewoon in Nederland kopen.
Ik vind zelf die nieuwste Volkswagen Eos zo hartstikke mooi. Hier in Sittard bij Wealer (Volkswagen/Audi dealer) kost zo'n splinternieuwe Eos ¤ 42000+, terwijl in het Duitse Tudderen hier nog geen 5 kilometer verderop precies dezelfde Eos voor ¤ 32000 te koop staat.
Voor de TS dus juist wel interessant.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef qltel het volgende:
Dit overigens alleen voor nieuwe auto's. Bij gebruikte auto's kan het heel anders zijn. Maar daar ging dit niet over.
Dat zou idd goed kunnen.Ik refereerde naar dat verhaal van die VW Eos, waarbij je alleen maar nadelig uit kan zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor de TS dus juist wel interessant.
Die wil immers een V40 en dus een tweedehands.
PS: een dude van 21 die bijna twee meter is en niet fatsoenlijk kan zitten in een kleine auto.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:10 schreef Gluckskafer het volgende:
TS moet meer gaan hosselen om die doekoe te scoren jeweetzelluf.
PS: een dude van 21 met een stationbak.
TS ligt languit in zijn auto en stuurt met zijn voeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:24 schreef B.E.D het volgende:
Alsof de hoogte van een auto te maken heeft met de carosserie.
Een 307 3deurs is hoger dan een V40 en je kunt beter je hoofd en je benen kwijt.
Dan moet je vooral een v40 kopen... Stoot je iedere dag je hoofd tegen het a-stijl.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
PS: een dude van 21 die bijna twee meter is en niet fatsoenlijk kan zitten in een kleine auto.
Het is ook een stukje lengte. Stoel ver genoeg naar achteren om te zorgen dat je niet met je knieën in je nek zit. En in een 307 wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:24 schreef B.E.D het volgende:
Alsof de hoogte van een auto te maken heeft met de carosserie.
Een 307 3deurs is hoger dan een V40 en je kunt beter je hoofd en je benen kwijt.
Dat heb ik nu ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral een v40 kopen... Stoot je iedere dag je hoofd tegen het a-stijl.
Koop dan gewoon een Passat! Normaal instappen en normaal kunnen zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is ook een stukje lengte. Stoel ver genoeg naar achteren om te zorgen dat je niet met je knieën in je nek zit. En in een 307 wil ik nog niet dood gevonden worden.
[..]
Dat heb ik nu ook. Maar dat is alleen uitkijken met in- en uitstappen. Als je verder comfortabel kan zitten ben ik tevreden.
kindjes in Afrika hebben geen asfalt, en met blote voeten over asfalt =quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef SharQueDo het volgende:
Verwend nest, kindertjes in Afrika hebben niet eens een auto! Die moeten het doen met bloten voeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |