Foie grasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Sok41 het volgende:
Wat voor gras was het?
dunno ik ben niet zo'n gras man. er zaten kleine blaadjes aan dus het is niet echt gras. Maar het is ook geen slaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Sok41 het volgende:
Wat voor gras was het?
Dat zou nog wel eens kunnenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Cothen het volgende:
Waarschijnlijk was de kaas al zo oud dat er gras op is gaan groeien.
Ik weet het niet want ik haal het er altijd afquote:
Nee ze proberen me strond te laten eten maar ik gooi het steeds wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Sok41 het volgende:
Grote kans dat op het gras ook nog wel eens mest gestrooid is om te laten groeien.
TS eet dus stront.
Wat lul je nou, dat was dus rucola of een andere kruiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Het is gewoon oude kaas. Maar daarbovenop hebben ze gras gelegt. Het gras zit niet in of vast op de oude kaas.
Moet je in het vervolg je broodje 30 seconden eerder kopenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
Nou moet ik elke keer weer het gras eraf halen en moet ik dus 30 seconden langer honger lijden
Je inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:41 schreef Ronhui het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
TS heeft geen smaak
TS weet niet dat het een andere naam heeft dan gras
TS eet oude kaas
TS is te lui om zelf broodjes te smeren
TS doet alsof hij geld heeft door belegde broodjes bij la placa te kopen
TS gaat waarschijnlijk met de trein
TS kan niet spellen
+
TS is te lui om nog meer verwachte reacties te verzinnen!
Maar dan moet ik eerder mijn bed uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Moet je in het vervolg je broodje 30 seconden eerder kopen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:52 schreef Adelante het volgende:
De poll werkt niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |