Ja, en dat terwijl hij staat. Stiekem.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:29 schreef Slarioux het volgende:
Beetje zoals mensen die 'hij ligt' schrijven
Har har harquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl hij staat. Stiekem.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl hij staat. Stiekem.
Natuurlijk vind je dat geen probleemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef Tabloid het volgende:
Iedereen maakt wel eens een spelfoutje met bijvoorbeeld d/t, geen probleem vindt ik
TS zet zich voor lulquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Natuurlijk vind je dat geen probleem
Woorden herhalen (maar dat maar dat) vind (ja zonder t) ik ook maar een domme fout.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef Tabloid het volgende:
Iedereen maakt wel eens een spelfoutje met bijvoorbeeld d/t, geen probleem vindt ik maar dat maar dat mensen tog schrijven inplaats van toch maak je wel een hele domme spelfout.![]()
Klacht: Mensen die tog schrijven inplaats van toch
Gelukkig hebben we de quote(s) nogquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef xyz147 het volgende:
En dan nog vlug editen ookNee, TS zo makkelijk kom je er niet vanaf
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef Tabloid het volgende:
Iedereen maakt wel eens een spelfoutje met bijvoorbeeld d/t, geen probleem vind ik maar dat maar dat mensen tog schrijven inplaats van toch maak je wel een hele domme spelfout.![]()
jAa iSs towg o0wk nii n0rmaAl meEr?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef Tabloid het volgende:
Iedereen maakt wel eens een spelfoutje met bijvoorbeeld d/t, geen probleem vind ik maar dat maar dat mensen tog schrijven inplaats van toch maak je wel een hele domme spelfout.![]()
Het is toch echt een hele fout en geen halve hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef Cothen het volgende:
en het is trouwens een "heel domme fout"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |