Maak het uit of een Suzuki Alto of een Bugatti Veyron betreft? Waarschijnlijk kan de eigenaar van een Suzuki minder makkelijk een schade zelf betalen.quote:
Eentje met een dikke vette kras en een deuk erin.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor auto heb je?
Hup, en nou weer slotjes gaan zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad fucking asociaal. Vaak zijn het van die mensen met kinderen. Kind gooit deur tegen andere auto, moeder heeft niks in de gaten en knalt zo door bij de Supermarkt.
Denk alleen dat ik niet zo blij was en diegene wat het gedaan had ook niet wanneer ik de dader wist te achterhalen. Zo fucking aso he. Maarja. We leven in een maatschappij waar dat normaal is schijnbaar....
Ja, bij een alto heb je een extra accesoires en bij Veyron 1000 euro schade.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Maak het uit of een Suzuki Alto of een Bugatti Veyron betreft?
Gratis stripingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, bij een alto heb je een extra accesoires en bij Veyron 1000 euro schade.
Vind ik ook, maar voor mensen die schijnbaar zoveel schade rijden dat ze zich druk moeten maken over de no-claim toch een uitkomst.quote:
Een S40. Past netjes tussen de lijntjes van het parkeervak, dus daar ligt het niet aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, bij een alto heb je een extra accesoires en bij Veyron 1000 euro schade.
Inderdaad. Bij mijn vorige werkgever had ik een lease auto, was al een paar jaartjes oud. Heeft heel lang zonder al te grote beschadigingen gereden. Toen kreeg ik een nieuwe en in nog geen week een flinke kras en kleine deukjes erin van deuren die er gewoon tegenaan gegooid werden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:39 schreef the_contract_killer het volgende:
bij is het zo,hoe nieuwer de auto hoe sneller er deuken en krassen inzitten van anderen.
als je trots ben op je auto trek je dat blijkbaar aan ofzo![]()
ik rijdt niet voor niks met een auto die bijna 14 jaar oud is,hij is voor mij afgeschreven en het zal me een worst zijn...rijd een stuk relaxter ook
Yep, dat komt veel voor. Maar dit is typisch schade van inparkeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad fucking asociaal. Vaak zijn het van die mensen met kinderen. Kind gooit deur tegen andere auto, moeder heeft niks in de gaten en knalt zo door bij de Supermarkt.
Denk alleen dat ik niet zo blij was en diegene wat het gedaan had ook niet wanneer ik de dader wist te achterhalen. Zo fucking aso he. Maarja. We leven in een maatschappij waar dat normaal is schijnbaar....
Bij Waarborgfonds moeten er 3 voorwaarden zijn, anders geen recht op het Waarborgfonds, namelijk:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef RobDrop het volgende:
Gelukkig heb je nog het Waarborgfonds, sterkte TS!
En bij het Waarborgfonds geldt ook nog een eigen risico van 250 euro.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef Beul het volgende:
[..]
Bij Waarborgfonds moeten er 3 voorwaarden zijn, anders geen recht op het Waarborgfonds, namelijk:
1. onbekende dader,
2. getuigen dat je je auto onbeschadigd op de parkeerplaats hebt geparkeerd,
3. politierapport
Kan me voorstellen dat je 1 van de voorwaarden mist, ook al valt er wel eens een mouw aan te passen.
Desalniettemin, terechte klacht van TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |