abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60819503
Kom ik vanmorgen bij m'n auto zit er een dikke vette kras en deuk in.
Dat is ook het enige spoor dat van de dader te bekennen is.

Klacht 1: mensen die niet gewoon ff melden dat ze schade gereden hebben.
Klacht 2: mensen die niet kunnen parkeren
Klacht 3: mensen die geen no-claim bescherming hebben

pi_60819513
Wat voor auto heb je?
pi_60819634
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor auto heb je?
Maak het uit of een Suzuki Alto of een Bugatti Veyron betreft? Waarschijnlijk kan de eigenaar van een Suzuki minder makkelijk een schade zelf betalen.
pi_60819652
quote:
Wat voor auto heb je?
Eentje met een dikke vette kras en een deuk erin.

Sterkte TS. Het zijn gewoon een stel onbeschofte honden, maar ja ik zou ook niet eerlijk toe willen geven dat ik helemaal geen auto kan rijden en mijn rijbewijs helemaal niet waardig ben. Helaas is dat met 75% van de Nederlandse automobilisten zo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:25:46 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_60819684
no-claimbeschermers zijn een farce.
pi_60819717
Inderdaad fucking asociaal. Vaak zijn het van die mensen met kinderen. Kind gooit deur tegen andere auto, moeder heeft niks in de gaten en knalt zo door bij de Supermarkt.

Denk alleen dat ik niet zo blij was en diegene wat het gedaan had ook niet wanneer ik de dader wist te achterhalen. Zo fucking aso he. Maarja. We leven in een maatschappij waar dat normaal is schijnbaar....
U MAD?
pi_60819727
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad fucking asociaal. Vaak zijn het van die mensen met kinderen. Kind gooit deur tegen andere auto, moeder heeft niks in de gaten en knalt zo door bij de Supermarkt.

Denk alleen dat ik niet zo blij was en diegene wat het gedaan had ook niet wanneer ik de dader wist te achterhalen. Zo fucking aso he. Maarja. We leven in een maatschappij waar dat normaal is schijnbaar....
Hup, en nou weer slotjes gaan zetten.
pi_60819736
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Maak het uit of een Suzuki Alto of een Bugatti Veyron betreft?
Ja, bij een alto heb je een extra accesoires en bij Veyron 1000 euro schade.
pi_60819813
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Gratis striping

Maar toch, fucking asociaal van die paupers om niet even contactgegevens achter te laten....
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:31:57 #10
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_60819820
Kut en goede klacht van TS, ooit bij Ikea(....) geparkeerd, kom ik terug, deuk in mijn bumper en geen briefje onder de ruitenwisser.
Gelukkig heb je nog het Waarborgfonds, sterkte TS!
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
pi_60819835
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef PLAE@ het volgende:
no-claimbeschermers zijn een farce.
Vind ik ook, maar voor mensen die schijnbaar zoveel schade rijden dat ze zich druk moeten maken over de no-claim toch een uitkomst.
pi_60819858
quote:
Wat voor auto heb je?
Een S40. Past netjes tussen de lijntjes van het parkeervak, dus daar ligt het niet aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60819882
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

donderdag 14 augustus 2008 @ 10:35:51 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_60819896
S40 is wel zonde ja
  Moderator donderdag 14 augustus 2008 @ 10:35:56 #15
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60819972
bij is het zo,hoe nieuwer de auto hoe sneller er deuken en krassen inzitten van anderen.
als je trots ben op je auto trek je dat blijkbaar aan ofzo

ik rijdt niet voor niks met een auto die bijna 14 jaar oud is,hij is voor mij afgeschreven en het zal me een worst zijn...rijd een stuk relaxter ook
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_60820141
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:39 schreef the_contract_killer het volgende:
bij is het zo,hoe nieuwer de auto hoe sneller er deuken en krassen inzitten van anderen.
als je trots ben op je auto trek je dat blijkbaar aan ofzo

ik rijdt niet voor niks met een auto die bijna 14 jaar oud is,hij is voor mij afgeschreven en het zal me een worst zijn...rijd een stuk relaxter ook
Inderdaad. Bij mijn vorige werkgever had ik een lease auto, was al een paar jaartjes oud. Heeft heel lang zonder al te grote beschadigingen gereden. Toen kreeg ik een nieuwe en in nog geen week een flinke kras en kleine deukjes erin van deuren die er gewoon tegenaan gegooid werden. Het is gewoon te triest voor woorden dat mensen totaal geen respect hebben voor andermans eigendommen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60820414
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:

Yep, dat komt veel voor. Maar dit is typisch schade van inparkeren.
Op de wielkast, net waar hij wat uitsteeks zal ik maar zeggen, en het is echt rij schade.
Je ziet ook heel mooi dat eerst mijn auto wat omlaag en/of de ander omhoog gedrukt is en dat er dan doorgedrukt is. Een winkelhaak kras, zeg maar.

Alleen is hij niet goed haaks
pi_60820915
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef RobDrop het volgende:
Gelukkig heb je nog het Waarborgfonds, sterkte TS!
Bij Waarborgfonds moeten er 3 voorwaarden zijn, anders geen recht op het Waarborgfonds, namelijk:
1. onbekende dader,
2. getuigen dat je je auto onbeschadigd op de parkeerplaats hebt geparkeerd,
3. politierapport

Kan me voorstellen dat je 1 van de voorwaarden mist, ook al valt er wel eens een mouw aan te passen.
Desalniettemin, terechte klacht van TS
Wie het laatst lacht, lacht ook!
pi_60820979
Kan gebeuren hoor, ik ben wel eens met m'n John Deere langs 17 auto's gereden voordat ik het door had..
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:25:11 #21
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60821084
Een S40 en geen eigen oprit hebben
Of is het zoeentje uit 1998?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_60821177
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef Beul het volgende:

[..]

Bij Waarborgfonds moeten er 3 voorwaarden zijn, anders geen recht op het Waarborgfonds, namelijk:
1. onbekende dader,
2. getuigen dat je je auto onbeschadigd op de parkeerplaats hebt geparkeerd,
3. politierapport

Kan me voorstellen dat je 1 van de voorwaarden mist, ook al valt er wel eens een mouw aan te passen.
Desalniettemin, terechte klacht van TS
En bij het Waarborgfonds geldt ook nog een eigen risico van 250 euro.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_60821586
Terechte klacht. Sinds ik mijn auto heb, zijn er ook een aantal krassen en putjes in de lak bijgekomen door andermans deuren. En als klap op de vuurpijl een deuk in het bestuurdersportier (ook van iemand anders) en helemaal het toppunt: een geschaafde wielkast. Is iemand waarschijnlijk langsop gereden, want alle lak is helemaal opgeschuurd en dof geworden.

Dat ze collectief een pijnlijke dood sterven .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:49:30 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_60821671
Terechte klacht. Heb ook een deukje in m'n linkerportier zitten, gewoon omdat een of andere muts me geraakt heeft met d'r bumper (ja, ik ga ervanuit dat het een vrouw is, sue me) bij het in/uitrijden. Niks van een papiertje met telefoonnummer ofzo, je zult ook eens terugvallen in no-claim zeg...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_60821675
Ik had het vorige keer ook bij mij in de buurt. Auto naast me stond er nog en het is echt zo'n "deur tegen andere deur klap" kras. Toen ik het met het oog "berekende", dat als de deur open klapt kwam de rand echt precies op de plek waar de kras zit. Ik weet dus ook wie het is, maar hoe bewijs ik dat? Het is een bepaald volk en heb natuurlijk geen "keihard" bewijs..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')