Ik ben net gestopt.. Mij lukt het in een 25.5 (was schoolslagzwemmer)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef rja het volgende:
Ik zwem al jaren niet meer.
Maar als ik een beetje train, kan de ik 50 meter onder de 30 zwemmen, kan ik zo'n serie, met die exotische landen winnen.
'
je loopt achter. Was al bekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef Sporttv het volgende:
OR al voor Cielo de Braziliaan
Ik kijk dan wel Eurosportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je loopt achter. Was al bekend
Goed dat je het zegt ik kijk nu wel Eurosportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Eurosport nu 800 vrij bezig
Hmm... ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Palmboom313 het volgende:dat zag er cool uit gooit gewoon brons weg
was net bij worstelen iemand had naar zijn mening verloren in halve finale. Kreeg toen brons omgehangen en gooide hem wegquote:
Crocker lag een beetje met de lijn te kloten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Crocker slechts 3e Een OR door iemand uit kenia
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen om 5.01uur de finale met veldhuis toch?
Van der Weijden misschien een medaille, maar goud? Lijkt me heel lastig hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef Ericr het volgende:
Vergeten we trouwens Edith van Dijk en Maarten van der Weijden niet? Volgende week pas hun wedstrijden maar als er nog zwemgoud gepakt moet gaan worden kan het daar gebeuren.
Voor Edith van Dijk komen de spelen vier jaar te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef Ericr het volgende:
Vergeten we trouwens Edith van Dijk en Maarten van der Weijden niet? Volgende week pas hun wedstrijden maar als er nog zwemgoud gepakt moet gaan worden kan het daar gebeuren.
Me would like to know tooquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef Leatherface het volgende:
Wat is er eigenlijk met Manaudou aan de hand?
Gewoon uit vorm, of is er mentaal iets mis met haar?
mentaal beetje geknakt denk ik. n.a.v. die foto'squote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef Leatherface het volgende:
Wat is er eigenlijk met Manaudou aan de hand?
Gewoon uit vorm, of is er mentaal iets mis met haar?
Ja hallo, we stellen die vraag niet voor niks. Welke foto's?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
mentaal beetje geknakt denk ik. n.a.v. die foto's
quote:Laure Manaudou, de weifelende Franse (ex-?) topzwemster, zet tot nader order geen punt achter haar carrière. Wél kondigde ze vandaag aan een lange rustpauze in acht te willen nemen. Dat zei Manaudou na haar kwalificatie voor de halve finale van de 200 m rugslag in Peking.
"Na de 100 m rugslag dacht ik aan stoppen", aldus Manaudou. "Op die manier wilde ik niet verder doen. Maar op de Franse kampioenschappen startte ik ook slecht en herstelde daarna goed. Waarom zou dat hier niet kunnen? Ik heb dit seizoen de derde tijd op de 200 m rugslag en mag dus ambities koesteren. Na de Spelen ga ik wel een lange break nemen. Een maand, zes maanden, een jaar..., ik weet nog niet voor hoelang. Ik heb gewoon zin om eens met andere dingen bezig te zijn en wil meer tijd kunnen vrijmaken voor familie en vrienden."
Manaudou werd als uittredend olympisch kampioene pas achtste in de finale van de 400 m vrije slag. Op de 100 m rugslag deed ze niet veel beter. Ze werd zevende en verliet in tranen het zwembad. (lpb)
Zou dat haar zo erg hebben aangetast?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
mentaal beetje geknakt denk ik. n.a.v. die foto's
http://bayimg.com/album/PAAFIaAaC kijken op eigen risicoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hallo, we stellen die vraag niet voor niks. Welke foto's?
Ik had via google al een nieuwsbericht er over gevonden. Lekker dan zeg, je zal maar zo'n ex hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
http://bayimg.com/album/PAAFIaAaC kijken op eigen risico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |