ik denk niet dat kik er dood aan ga, ben al aan de racequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:57 schreef Moozzie het volgende:
En morgen gaan jullie allemaal dood
Cakemeel, maar ik heb er zelfrijzend bakmeel in gedaan en dat werkt ook primaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Huppelei het volgende:
Maar wat voor meel moet er nou in?
Het was grotendeels op gevoelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Maisnon, misschien kun jij even jouw precieze recept posten? Omdat je het iets anders hebt gedaan dan op het plaatje aangegeven is?
Nee. In gewoon meel zit geen gist en dat heb je wel nodig. Dan kan je beter zelfrijzend bakmeel gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
Sorry maar ik ben niet thuis in koken en bakken enzo.
Maar cake flour..is dat niet gewoon meel?
Ohjaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee. In gewoon meel zit geen gist en dat heb je wel nodig. Dan kan je beter zelfrijzend bakmeel gebruiken.
De foto's worden dan een stuk spannenderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:17 schreef Biogarde het volgende:
3,5 gram in een BrauNie![]()
Ik denk dat je gaat schuimbekken. Wel een leuk topic dan
Nee, dat moet je halen bij de cacaoshop. Je moet 18+ zijn, je id-bewijs laten zien en je handtekening achterlaten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:10 schreef borbit het volgende:
FUcking geniaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik cacao kopen, hebben ze dat gewoon bij appie?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
bedankt, magnetron kapot
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
bedankt, magnetron kapot
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef Huppelei het volgende:
2de keer gemaakt, stinkt weer. Bij jullie ook?
Dan moet je er ook geen plastic in zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
[..]
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plastic
OMGquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:25 schreef borbit het volgende:
DOE ER GEEN BROWNIE IN!
!!!VEROORZAAKT BRAND!!!
ik pest jou er toch ook niet mee dat je moeder niet van chocola is? doe eens normaal manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Xith het volgende:
Je moet ook geen hagelslag erbij doen. Hagelslag is geen chocolade. Doe eens voor de gein wat hagelslag op brood en zet het in de magnetron; er komt rook!
Wat heb je er in godsnaam ingedaan danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
[..]
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plastic
plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat heb je er in godsnaam ingedaan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |