Ik neem dit jaar alleen het t-shirt mee dat ik aan heb. Ik kom elk jaar met 8 t-shirts terug waarvan de helft niet gedragen is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Muwoa extra shirtje en broek in je tas proppen is niet zoveel werk he
Staat er ook hoe groot die blikken moeten zijn..?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:06 schreef error32 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden (mijn eerste keer lowlands wel ervaring met andere grote festivals). Vind wel dat de regels erg streng zijn, 12 blikken bier pp is toch veel te weinig.
Ik ben er nu 6x geweest en 1x gecontroleerd. ALS je wordt gecontroleerd EN ze vinden teveel, moet je het teveel inleveren en mag je gewoon doorlopen. Geen man over boord dus. Daarbij kun je binnen 8 blikjes bier kopen voor een tientje. Wel duur, maar beter dan op het festivalterrein.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:06 schreef error32 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden (mijn eerste keer lowlands wel ervaring met andere grote festivals). Vind wel dat de regels erg streng zijn, 12 blikken bier pp is toch veel te weinig.
Anderhalf liter sterke drank in glas mag je ook gewoon inleveren hoor. Liter in plastic zou ik doen voor t geval je gepakt wordt. En fuck cola, flesje whiskeyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er nu 6x geweest en 1x gecontroleerd. ALS je wordt gecontroleerd EN ze vinden teveel, moet je het teveel inleveren en mag je gewoon doorlopen. Geen man over boord dus. Daarbij kun je binnen 8 blikjes bier kopen voor een tientje. Wel duur, maar beter dan op het festivalterrein.
MAAR, daarom neemt de ervaren lowlands ganger ook 1,5 liter pure sterke drank mee en 1,5 liter cola. Als je gepakt wordt, lever je de cola in en koop je daar blikjes cola om te mixen.
12x0,33 = 4 liter a 5% = 200 ml alcohol
1,5 liter a 40% = 600 ml alcohol
er staat 1 liter plastic flesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Anderhalf liter sterke drank in glas mag je ook gewoon inleveren hoor. Liter in plastic zou ik doen voor t geval je gepakt wordt. En fuck cola, flesje whiskey
Dus als ze je pakken gaan ze niet zeuren om die halve liter? Chill!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
er staat 1 liter plastic fles
maar ik loop al jaren naar binnen met 1,5 liter flessen (waar dan de sterke drank in is overgeschonken)
Vorig jaar wilden ze mijn 1,5 liter Sonnema inpikken en me door laten lopen met 1,5 liter cola, die vlieger ging mooi niet op
Dude, dat is om op de camping te kunnen drinken. En sowieso, ¤2,30 voor een plastic bekertje verwaterd festivalbier....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is dat voor een gepauper?
Wel met de auto komen, en dan daar lauw bier in bewaren om kosten te drukken..
Op de camping verkopen ze ijskoud Grolsch.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Dude, dat is om op de camping te kunnen drinken. En sowieso, ¤2,30 voor een plastic bekertje verwaterd festivalbier....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |