Klopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef MLF het volgende:
over een week ben je hem vergeten
Pijnlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Je OP is een samenvatting van m'n leven.
Oh geil ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, en ben ook een schizofreen.
Ah slechts een historicusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:04 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Uhm... Hij is niet mijn hoogleraar of iets dergelijks. Hij is slechts een historicus die nu aan zijn proefschrift werkt, en daarnaast op een andere universiteit werkcolleges geeft.
Niet zo bijzonder... Maar goed, wij zullen het nooit weten...![]()
![]()
Soms houd ik van fluisteren.
?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:18 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ah slechts een historicus
niet zo bijzonder
geen hoogleraar
stelt dus eigenlijk niets voor?
Je kan dan zoveel meer kanten op hèquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:18 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Schizofrenie maakt het leven diverser/mooier...
Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kan dan zoveel meer kanten op hè
quote:
alleen de minderjarige relaties volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Leerling - Leraar relaties mogen toch heul niet Nederland?
Daar vergis je je dus in. Iemand met een 1ste graad bevoegdheid zou, als hij/zij goed zijn best doet, op zijn/haar 22~23ste mogen les geven aan vwo 5 leerlingen. Als daar iemand een keer is blijven zitten, is diegene 18.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alleen de minderjarige relaties volgens mij
sublimatie, maar goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:53 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Ik heb geen algemene vraag. Ik wilde slechts mijn onkunde in een klacht verwoorden. Soort van reflectie...
Excuus: Moe... niet meer helder kunnen denken...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef behangplakker het volgende:
Wat heeft die reis naar Maastricht ermee te maken?
Zo Freud.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:04 schreef kebabkever het volgende:
Je komt een beetje depressed over, verder alles goed in het leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |