abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221033
Twee vragen:
- gaat het knutselmateriaal ten koste van het weekbudget? (berekening Bart in de streams)
- is het knutselen verplicht ('hoe lang moeten we nog?' in de streams)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_221034
Op je 1e vraag heb ik geen antwoord.
2.Het is een soort van therapie,en heeft zo te zien,na de dip van Karin,voor haar, veel goeds gedaan.
Mischien krijgen we nog meer, van deze manier van therapie te zien,maar dan in ieders vak/hobby gebied.
Well,we all shine on...

pi_221035
antwoord op vraag 1: nee
Er werdt gisteren zelfs door de "STEM" omgeroepen (gevraagd) of ze meer nodig hadden , het is een soort zoethoudertje denk ik .
pi_221036
Hunter,

Totaal off topic maar ik heb je email-adres niet. Ik zag vanavond op de tribune Thom Ummels zitten. Thom is, ex-gemeentevoorlichter, dichter en tegenwoordig directeur Stadspromotie.
In het Groene Weekblad van vandaag las ik dat thom en daphne Almere gaan verkennen.
Vraag aan jou wat doen we met dit soort informatie?

pi_221037
quote:
op 11-18-1999 om 08:34 PM schreef Hunter het volgende:
Twee vragen:
- gaat het knutselmateriaal ten koste van het weekbudget? (berekening Bart in de streams)
- is het knutselen verplicht ('hoe lang moeten we nog?' in de streams)

1: Voor zover ik met de soms matige geluidskwaliteit het vanmiddag op de streams heb kunnen volgen leek het er wel op. Met 100% zekerheid durf ik het echter niet te zeggen. Feit is wel dat ik Bart heel duidelijk die berekening heb horen maken, ik weet alleen niet zeker of die bij het weekbudget hoort. Verder merkte Karin op toen Anouk zei een kussentje te willen maken of ze , ook daar ze al een kussentje gemaakt had, niet de roze stof wou nemen omdat er anders voor de overige bewoners niks over zou blijven. De voorrraad materiaal is dus wel beperkt maar of die rechtstreeks verband houdt met het weekbudget durf ik dus niet met zekerheid te zeggen.

2: Nee, het knutselen is zeker niet verplicht. Het dient 2 doelen. Ten eerste om de bewoners bezig te houden. Dit naar aanleiding van Karin haar geklaag over de verveling in het huis, ze wou iets te doen hebben, maar ik denk meer nog dat het te maken heeft met Anouk. VOO heeft Anouk zo wat dingetjes gegeven om naar uit te kijken, alles om te voorkomen dat ze voortijdig vertrekken zou. Ze proberen zo Anouk haar verblijf wat meer nut (in haar ogen) te geven. Anouk verveelde zich ook en dat was ook 1 van haar (vele) redenen waarom ze het huis uit wou. En dit was nu eenmaal een reden welke VOO door middel van o.a. het knutselen makkelijk kon 'wegpoetsen'.
Tevens kunnen de bewoners zo iets maken voor het thuisfront. Het lijkt een leuk zoet hou middeltje te zijn en het moet naar mijn mening ook een beetje de argwaan tegengaan dat VOO alles uit eigenbelang doet. Ze proberen de bewoners te doen geloven dat ze echt onwijs rekening met ze houden.
De bewoners lijken het wel te accepteren/geloven, maar wij weten echter beter. VOO doet alles voor de kijkcijfers en Anouk in het huis houden is een belangrijk item voor VOO, evenals het vertrouwen (enigzins) hooghouden bij de bewoners.

VOO speelt in mijn ogen dus niks anders dan een vuil commercieel spelletje waarbij hun eigenbelang voor gaat over de rug van de bewoners, en dan met name Anouk.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 19 november 1999 @ 16:13:00 #6
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_221038
Ik heb het idee dat ze een apart knutselbudget hebben gekregen. Iemand zei op den duur, na de berekening van Bart, dat ze nog zo'n 50 gulden hadden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')