Jupquote:Op donderdag 14 augustus 2008 06:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Onlandse Dijk?
Meerdere antwoorden zijn fout toch ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Hereplein
Althans, links, recht ervoor de Herestraat en we kijken de Coehoornsingel in.
Alleen als het meerdere gokken in 1 zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden zijn fout toch ?
Ik had eerst Hereplein staan en dat is wel een beetje erg edgy zonder nadere omschrijving, in die zin dat het Hereplein wel ongeveer op moet houden waar de perkjes ophouden. Ik kan even niet zien hoe laat ik dat ge-edit heb, maar ik ben meteen na plaatsing aan het verbeteren geslagen dus ik denk dat ik met de edit Gizmo ook voor was.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alleen als het meerdere gokken in 1 zijn.
Like "Herestraat, of Nieuwe Ebbingestraat"
1 van 2en is goed, de ander fout, dus dat kan niet goedgekeurd worden.
In dit geval gaf WeltSchmerz een heel precies antwoord. Links Hereplein, rechts Herestraat en recht voor je Coehoornsingel. Zijn omschrijving klopt precies en is dus goed.
10 minuutjes zei ik. Ik was al bezig. En ik vind het op zich ook niet kloppen (het gaat om brons!) als ik geedit heb voor hij zijn post plaatste, wat gezien het tijdverschil waarschijnlijk is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan de edit niet zien, maar in vervolg is het dan, lijkt mij, beter een nieuwe post te plaatsen ipv edit. Dan is dat tenminste duidelijk. Dit kruispunt is de grens van Hereplein en Herestraat, de oude bios staat bijvoorbeeld nog aan het Hereplein, maar Bout Advocaten (het gebouw op de foto) niet. Aangezien van het Hereplein amper iets te zien is en de nadruk op Coehoornsingel en/of Herestraat ligt, had ik Hereplein alleen niet goedgerekend.
Ik verander het dat jullie beiden een halve punt krijgen
Mogen jullie uitvechten wie de volgende opgave plaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |