"Give up the Half-ling, She Elf!".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey da's leuk een Dementor edit net als ik klik.....![]()
en om 4 uur loopt je wekker af?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef Manu82 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kan niet slapen
Ben hem aan het laden, moment.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Give up the Half-ling, She Elf!".
"If you want him, come and claim him".
http://www3.evilshare.com/e62408b2-bad1-102b-a14f-000b6aa2a5f8
Ik denk dat dit is wat je zoekt, zo niet dan zoek ik verder.
wordt denk ik nu half 5. Wil tenminste wakker zijn als Pieter moet zwemmenquote:
Ik ben dol op sport maar op deze tijdstippen mis ik helaas wel veelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Manu en ik zijn trouwe OS kijkers.....
Zet je telefoon nr. maar even neer, we bellen je wel wakkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben dol op sport maar op deze tijdstippen mis ik helaas wel veel
Het zou toch wat zijn he als die het zou reddenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wordt denk ik nu half 5. Wil tenminste wakker zijn als Pieter moet zwemmen
Ik denk zilver, wat denk jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wordt denk ik nu half 5. Wil tenminste wakker zijn als Pieter moet zwemmen
't Is geen reddingszwemmen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn he als die het zou redden
Top.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben hem aan het laden, moment.![]()
Iig thnx voor de moeite.![]()
Het is em!![]()
jou noemen ze vast vaak goedhartjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zet je telefoon nr. maar even neer, we bellen je wel wakker
Echt wel, en een gouden plak erbij zou ook niet verkeerd zijn....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn he als die het zou redden
hehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is geen reddingszwemmen toch
Heel lief, maar deze wil ik orgineel hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Top.
Ook zo mooi.
Mocht je de complete recordings willen hebben moet je maar even roepen dan regelen we wel wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel lief, maar deze wil ik orgineel hebben.![]()
Staan op mijn verlanglijstje.
Beetje inlezen kan geen kwaadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
jou noemen ze vast vaak goedhartje
Heeft het voordeel dat er niet teveel verwacht wordt nu, dus denk medaille, eindsprint moet alleen nog iets beter dan kan hij boven zichzelf uitstijgen denk ik en misschien wel goud halenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk zilver, wat denk jij?
Wat staat er nog meer op de rol tot een uur of 12?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft het voordeel dat er niet teveel verwacht wordt nu, dus denk medaille, eindsprint moet alleen nog iets beter dan kan hij boven zichzelf uitstijgen denk ik en misschien wel goud halen
Weet het eigenlijk echt niet, weet wel dat hij morgen vol adrenaline zit en dat bij hem positief kan uitwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |