quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik was van plan om naar bed te gaan, maar nou lees ik net dat de hockeydames over 50 minuten al moeten spelen...
Erg verleidelijk, maar ik ga toch maar naar bed. Dan moet ik maar over Ellen, Naomi, Fatima, Sophie en al die andere leuke hockeydames dromen.
* WebHawkjuh stemt vast afquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik was van plan om naar bed te gaan, maar nou lees ik net dat de hockeydames over 50 minuten al moeten spelen...
Erg verleidelijk, maar ik ga toch maar naar bed. Dan moet ik maar over Ellen, Naomi, Fatima, Sophie en al die andere leuke hockeydames dromen.
We hebben ook gewoon een quoteknop hoorquote:
Waar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon een quoteknop hoor
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo, daar moet je wel even mee vooruit kunnen
Te gek man, hoe kan ik je ooit bedankenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo. Die wel
Nou, met een shotje van de playlistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Te gek man, hoe kan ik je ooit bedanken
Laten ze dat wel eens zien?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nou, met een shotje van de playlist
Oh, staat dat erquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:16 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen dus Melissa Etheridge en Vanessa Carlton.
quote:
Zouden ze soms meelezen?quote:
Oh, toch welquote:
Wel slaapfokken. Hoe denk je anders dat ik de hele nacht door kan blijven posten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
Kun je nu ook al smsen in je slaap
Ik loop achter![]()
Ik dacht door naar 3FM te luisterenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wel slaapfokken. Hoe denk je anders dat ik de hele nacht door kan blijven posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |