Je vergeet zijn eigen sport: basketbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Mart = VERVELEND. Hij laat altijd doorschemeren dat wielrennen en honkbal zijn echte passies zijn.
22:15quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat begint het vandaag?
Dan is het voetbal nog niet afgelopenquote:
Dat vind ik nou altijd afwachten kan tegenvallen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Kees Jansma de maat van Mart leuk
Ijshockey is zijn favoriete sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet zijn eigen sport: basketbal.
Hij haat voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef maril het volgende:
lk vraag mij ff af wat is er erg aan dat iemand van honkbal, wielrennen en basketbal als zijn favorieten sport heeft, er zijn ook journalisten die van voetbal of van turnen houden.
Trouwens Mart houd van de meeste sporten het enige waar hij niets mee heeft zijn gemotoriseerde sporten.
Nee, ik hou het op honkbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijshockey is zijn favoriete sport.
Hij heeft ooit een keer gezegd dat basketbal(of was het nu honkbal?) en wielrennen ver boven andere sporten bij hem staan bij hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijshockey is zijn favoriete sport.
Mart stelt zelden kritisch vragen aan wielrenners, althans hij vraagt nooit door.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Denewar het volgende:
en verder...
Woensdag 13 aug met Kees Jansma, Marianne Vos en Edith Bosch of komt Judith toch
en de sidekick FLoris Evers
Best apart dat daar VOS al gaat zitten. Ze moet nog even knallen hoor!
Ben bang dat mart haar door de mangel gaat halen, dat heb ik liever niet....
Ik denk dat je inderdaad moet denken in basketbal en honkbal, hij heeft ooit gezegd dat hij basketbal het leukste vind om te doen, maar de man houd van zoveel sporten, ook inderdaad ijshockey, kijkt hij via NSAN ook nachtenlang naar als je zijn columns of boeken moet geloven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het houdt zich ergens in het midden tussen basketbal en honkbal idd.
Gwah, al zijn boeken, zoveel feitjes. En hoeveel sportboeken die man wel niet bezit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad moet denken in basketbal en honkbal, hij heeft ooit gezegd dat hij basketbal het leukste vind om te doen, maar de man houd van zoveel sporten, ook inderdaad ijshockey, kijkt hij via NSAN ook nachtenlang naar als je zijn columns of boeken moet geloven.
i hope so, zij intro met de verlieze marianne vond ik weinig hoopgevendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mart stelt zelden kritisch vragen aan wielrenners, althans hij vraagt nooit door.
Zal ie nu ook wel niet doen en terechtt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |