Ik ben toch echt niet zo van die neptietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat dat betreft liggen we op dat vlak te ver uit elkaar![]()
Ik hou het hierbij: Tieten zijn tieten. En 99% van Fok! zou willen dat ze die tieten mochten krijgen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben toch echt niet zo van die neptietenDus nee, ik wou niet dat ik die tieten kreeg
Ik vind bescheiden tieten borsten stiekem ook mooier
Ik moest bijna een traantje wegpinken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:46 schreef jordeeeh het volgende:
Jep, maar nu heb ik niks meer tegen je
Whehehequote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik moest bijna een traantje wegpinken.
jordeeeh wil mod worden, hij is gewoon politieke contacten aan het leggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik moest bijna een traantje wegpinken.
Mod waarvan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
jordeeeh wil mod worden, hij is gewoon politieke contacten aan het leggen.
Ben je hier nou trouwens de hele avond mee bezig geweest om ons er vervolgens één keer om te laten lachen?quote:
Hehe nee daar is t niet omquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
jordeeeh wil mod worden, hij is gewoon politieke contacten aan het leggen.
Ach, dat wil ik ook best wel. Ik deed niet voor niks mee aan de verkiezingen. Toen heb ik echter 0 stemmen behaaldquote:
Misschien net twee minuten bezig geweest?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben je hier nou trouwens de hele avond mee bezig geweest om ons er vervolgens één keer om te laten lachen?
Je moet je niet overal zo aan ergeren, dat maakt het leven wel een stuk gemakkelijker hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehe nee daar is t niet om
T is gewoon dat ik me eerst stoorde aan de cursieve letters, net zoals ik me nu bij de_boswachter stoor aan zijn ge-y
Oh ok, ziet er netjes uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Misschien net twee minuten bezig geweest?
yquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehe nee daar is t niet om
T is gewoon dat ik me eerst stoorde aan de cursieve letters, net zoals ik me nu bij de_boswachter stoor aan zijn ge-y
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ach, dat wil ik ook best wel. Ik deed niet voor niks mee aan de verkiezingen. Toen heb ik echter 0 stemmen behaald
Maar KLB heeft genoeg mods, lijkt me.
K weet t. Jammer genoeg is het niet alleen op FOK! dat ik me overal aan ergerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet je niet overal zo aan ergeren, dat maakt het leven wel een stuk gemakkelijker hoor
En in reetveterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
yde y is alleen mooi in joeY
Hoe gaat het met Cynthia?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
kansloos topic nummer
Ach ja, die verkiezingen draaiden ook om de_boswachter en Chriz2k. Geen wonder dat ik 0 stemmen hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ja k weet dat er meer dan genoeg KLB mods zijn, maar dan weten ze in ieder geval dat er interesse vanuit mijn kant is
Goed hoorquote:
Nee dan trek ik wel ergens anders aanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ach ja, die verkiezingen draaiden ook om de_boswachter en Chriz2k. Geen wonder dat ik 0 stemmen had
Mocht je opvangen dat ze nog interesse hebben in twee mods, trek me dan even aan m'n mouw
Zei ze nog wat over m'n krabbel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Goed hoor
Vandaag nog aan de telefoon gehad met de boeken bestellen trubbel enzo!
[KLB Bagger SC #1337] Onur_Torkoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:01 schreef Paaskonijn het volgende:
1136t zijn schuine letters zijn op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |