Ik moest even nadenken, dan zeg ik altijd "hm."quote:
Hm.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, dan zeg ik altijd "hm."
Vandaag en gisteren een beetje stroefjes ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze topics lopen echt voor geen meter zonder mij.
Jeee.quote:
Ik ga minder in deze topics posten. Neemt veel te veel tijd in beslagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren een beetje stroefjes ja.
quote:
Daar kom je achteraf achter hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga minder in deze topics posten. Neemt veel te veel tijd in beslag
Ik snap nog steeds niet waarom het nou precies irritant is. Maar na verzoek van remlof bij mijn unban heb ik besloten er maar mee te stoppen, aangezien remlof net een van die crewleden is die ik wel magquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Daar kom je achteraf achter he
Van mij mag t nu trouwens wel, zonder die schuine letters ben je gelijk een stuk minder irritant
Ik eet Lay's Sensations Roasted Chicken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik eet nu trouwens Lay's Finest Rosemary. Lekker man
Mja ik weet niet wat er irritant aan is, waarschijnlijk omdat het gewoon, tja, anders isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom het nou precies irritant is. Maar na verzoek van remlof bij mijn unban heb ik besloten er maar mee te stoppen, aangezien remlof net een van die crewleden is die ik wel magIk werd ook ziek van dat gezeik telkens
Ik ga nog wel steeds automatisch naar het Italic knopje
Sensations vind ik ook wel lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik eet Lay's Sensations Roasted Chicken.
Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sensations vind ik ook wel lekkerBaked vind ik erg vies
Hier maak je je niet populair bij Jos mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:36 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben zowaar geliefd hierzo![]()
Even om me nog wat populairder te maken:
[ afbeelding ]
Ik deed het alleen niet om de aandacht op mij te richten. Dat werd me echter wel telkens opgedrongen. Wat ik ook zei, anderen hadden blijkbaar het alleenrecht op gelijk hebben. Het was inderdaad anders, dat was juist de charme ervan. Maar dat is mijn kijk eropquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik weet niet wat er irritant aan is, waarschijnlijk omdat het gewoon, tja, anders is
Aandachtrekkerig
Kutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hier maak je je niet populair bij Jos mee.
Bij mij ook niet
Ik moet zeggen dat je je met de Italic wel onderscheid van de restquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik deed het alleen nie tom de aandacht op mij te rechten. Dat werd me echter wel telkens opgedrongen. Wat ik ook zei, anderen hadden blijkbaar het alleenrecht op gelijk hebben. Het was inderdaad anders, dat was juist de charme ervan. Maar dat is mijn kijk erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |