NEE.quote:
K zal t doenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij kan het op zijn minst kenbaar maken door een mailtje te sturen.
JORDEEEH FOR MODquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij kan het op zijn minst kenbaar maken door een mailtje te sturen.
Hmm wordt prolly toch wat laterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zal t doen
Op klokslag 12 uur, misschien dat t geluk brengt.
hoezo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm wordt prolly toch wat later
Hé, verwacht niet dat er 6 mods op KLB komen. Tenminste, dat kan ik mij niet voorstellen. Ik wil je geen valse hoop geven en ik heb er ook niets over te zeggen, maar wanneer er één vertrekt zullen ze je mailtje waarschijnlijk wel bespreken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zal t doen
Op klokslag 12 uur, misschien dat t geluk brengt.
Oftewel, wie pesten we weg?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, verwacht niet dat er 6 mods op KLB komen. Tenminste, dat kan ik mij niet voorstellen. Ik wil je geen valse hoop geven en ik heb er ook niets over te zeggen, maar wanneer er één vertrekt zullen ze je mailtje waarschijnlijk wel bespreken.
Had ik rekening mee gehouden, en is ook t 1e wat er in staatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, verwacht niet dat er 6 mods op KLB komen. Tenminste, dat kan ik mij niet voorstellen. Ik wil je geen valse hoop geven en ik heb er ook niets over te zeggen, maar wanneer er één vertrekt zullen ze je mailtje waarschijnlijk wel bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |