Zou ik best willen worden, ik begin t echt spuugzat te worden.quote:
Ik ben het ook eens, maar je hoeft het niet in elk topic te zeggen, plaats gewoon een TR.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens. Houd bagger verdomme in dit topic en verneuk de rest niet.
Give it a try: forum@fok.nlquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zou ik best willen worden, ik begin t echt spuugzat te worden.
Nog maar een stuk of 15 gedaan deze avond.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens, maar je hoeft het niet in elk topic te zeggen, plaats gewoon een TR.
Gaat toch niet lukken, aangezien ze al zoveel mods hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Give it a try: forum@fok.nl
D_B is nog best goed tot nu toequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
En ik zeg niet dat ik nooit bagger in KLB, maar k weet wel wanneer t genoeg is.
(Ja b_w, ik geef t op met je ge-y)
Hij heeft wel gelijk, houd alle bagger hier. Eens 1 of 2 topics verkrachten met die plaatjes, okee maar ze stonden zo'n beetje door heel KLB heen en dan is al snel de lol eraf. Als je wil baggeren, doe je dat maar hier en laat de rest met rust.quote:
Slap.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nog maar een stuk of 15 gedaan deze avond.
[..]
Gaat toch niet lukken, aangezien ze al zoveel mods hebben.
Ik zie Jarno nooit meer, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
Snap niet waarom dat er niet meer ''Sub-forum'' bans komen. Als ze bijv Jarno die een half jaar hadden gegeven was er een hoop gezeik minder geweest.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zou ik best willen worden, ik begin t echt spuugzat te worden.
Die heeft een ban volgens mij.quote:
Hoezo zou ik bang zijn om te falen, misschien heb ik m al verstuurd en heb ik al gefaald, wat zou het dan uitmaken dat ik zou falen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je durft niet, omdat je bang bent te falen.
Dat niet maar het zou wel een betere oplossing zijn. Vroeger zag ik Subforum bans weleens voorbij komen maar nu niet meerquote:
Truste schatteboutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:44 schreef BobbyB het volgende:
Nou, ik ben photoshop moe, en ik ga slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |