Boterham met crack.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:32 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Tyrone!![]()
[ afbeelding ]
Omgquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Florian_ het volgende:
http://www.sugababes.nl/!!!!*STRAWBERRY/pics#120379980
Ze kijkt overal precies hetzelfde, en is een "buddy" van bovenstaande bosaap
Te veel Botox gehad...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omgook gewoon op elke foto die zelfde kankerlook
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is zo enorm diep triest gesteld met ons jeugdigen, ik bedoel dit verdient toch een genocide
barbie heeft blijkbaar een grote invloed op haarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Florian_ het volgende:
quote:
Eerste foto: Gebouw wat niet af is...ziet eruit als Marokko...vakantie pic dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Stijlvolle setting!
Ik ga op de foto met m'n vriendin voor een bouwput en op de voorgrond een ton afval van de mac want dat moet natuurlijk bewaard blijven voor het nageslacht, dat perfecte moment.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef agter het volgende:
[..]
Eerste foto: Gebouw wat niet af is...ziet eruit als Marokko...vakantie pic dus.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:44 schreef BonJovi het volgende:
die gast heeft wenkbrauwen ouwe
Ze kunnen hoe dan ook niet eens fatsoenlijk poseren voor een officiele teamfotoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:33 schreef bbaadd het volgende:
[..]
heeft volgens mij niet zo heel veel met dit topic te maken
gewoon keihard opvoedenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit topic werkt goed tegen een kinderwens
Waarschijnlijk is de overgrootmoeder van zijn stiefvader Marokkaans of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIE GAST IS GEWOON ZO NEDERLANDS ALS HET MAAR KAN !!
Is de andere kant dan niet top?!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef Enchanter het volgende:
Goh ben een dag aan het werk geweest en gelijk weer een zooi nieuwe paupers erbij
Dit topic verdient toch wel een John & Willeke award
[ afbeelding ]
wtf is datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef Enchanter het volgende:
Goh ben een dag aan het werk geweest en gelijk weer een zooi nieuwe paupers erbij
[ afbeelding ]
Ach, zolang Piet en Willeke het goed gekeurd hebben maakt het toch niks uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Is de andere kant dan niet top?!
Zij zullen het wel weten ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, zolang Piet en Willeke het goed gekeurd hebben maakt het toch niks uit?
Mwah, ik ben ze wel eens tegen gekomen, maar dat waren van die Duitsers toen ik op vakantie was in Spanje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:45 schreef OldJeller het volgende:
Wat een kapsels, koppen en kleding'stijlen' komen hier langs zeg..
Zijn hier mensen die ooit dit soort figuren op straat of ergens anders tegenkomen, want in dit soort topics op FOK! is de enige plaats waar ik zulke fiasco's in personen zie (ben blij toe)...
Kan iemand me de termen pro sms en mooiboy uitleggen?quote:i]liefste van meeen pro sms voor jou omdat je mijn mooiboy ben
jekimmie ! [/i]
Dacht eerst dat het Maikuuul wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, bloedende tepels?quote:
Het heeft niet echt een goeie pasvormquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is het logo van een in turkije gekocht tshirt van poolo Ralphh Laurren
WAT ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:12 schreef misteriks het volgende:
ik ga als een ander wezen de nieuwe week ingaan
Ja, ik heb ze een aantal maanden op woensdagen gezien...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:45 schreef OldJeller het volgende:
Wat een kapsels, koppen en kleding'stijlen' komen hier langs zeg..
Zijn hier mensen die ooit dit soort figuren op straat of ergens anders tegenkomen, want in dit soort topics op FOK! is de enige plaats waar ik zulke fiasco's in personen zie (ben blij toe)...
Heeft dezelfde vest als mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Florian_ het volgende:
waar blijft jou pic?quote:
Ik ben geen sm44tj3.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
waar blijft jou pic?
ik heb trouwens ook een pic van mij gevonden vorig jaar toen had ik voor de grap ook zo een foto gemaaktmaar die zet ik niet
.
Je kan volgens mij een sms sturen en dan krijgt een vriend van je 10 Kudoows.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:45 schreef Desunoto het volgende:
Je zou het bijna gaan denken ja :/
Maar goed... nog een keer m'n vraag die onbeantwoord is gebleven:
wat bedoelt dat superdudes/sugababes volk nou met een "pro sms" ?
Ah ik snap het. Wat een domme geldverspilling o.oquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan volgens mij een sms sturen en dan krijgt een vriend van je 10 Kudoows.
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, dat is geen onderkin, dat is een ondergezicht.
de zoon van Peter Beense??
Fucking hellquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
De emo snijder knipper:
[ afbeelding ]
Denk het niet als je een Goofy (?) dekbedovertrek hebquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoe kunnen deze heren zichzelf toch serieus nemen..![]()
Haha dat lijken me inderdaad goofy en donald of iig andere disneyfigurenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denk het niet als je een Goofy (?) dekbedovertrek heb
Mfg anders ga je even niet de uitkering van je ouders showen?quote:
Lol die linkse op die derde foto heeft echt een halve pot gel in zijn haarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:13 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]