Dus als je de goedkoopste neemt, ben je voor 70 euro klaar.quote:Gay X-MO TV (?)
Gay X-MO TV is de erotische TV-zender voor de gay man. 24 uur per dag films van labels als Mansize, Maximus en Private Man.
+ ¤ 9,95
En bevalt het een beetje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef -SG- het volgende:
Wheheh krijg jij glasvezel?.
Ik heb het al.
Ook 35mbp/s up?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef sv3n het volgende:
Pauper KPN, mijn glasvezelaanbieder doet het een stuk beter:
35 mbp/s up en down, tv en telefoon voor 47,95 p/m
Bij wie is dat dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef sv3n het volgende:
Pauper KPN, mijn glasvezelaanbieder doet het een stuk beter:
35 mbp/s up en down, tv en telefoon voor 47,95 p/m
Gast hoe kom je er in vredesnaam bij dat UPC dit jaar nog met glasvezel van 120 mbits komt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:14 schreef thedude0 het volgende:
kpn moet de prijzen wel omlaag gooien in de gebieden waar upc dit jaar komt met 120 mbit/s
verder natuurlijk de tyfus aan dat bedrijf.
Okay, daar had ik niets van meegekregen... maar ik stap direct over als dat in mijn woonplaats beschikbaar isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Aresdreams het volgende:
UPC komt niet met glasvezel, die probeert het over de coax netwerk van hun heen te zetten.
Ze hebben al samen met Cisco sucsesvolle tests uitgevoerd met docsis 3.0 waarbij ze downstream een snelheid gehaald hebben van 120 mbit.
en dat willen ze nu uit gaan rollen in plaatsen waar ze concurentie hebben van glasvezel (eindhoven, veldhoven, nuenen, helmond, amsterdam, almere, enz.)
dus het is een logische opmerking dat KPN dan de prijzen zou moeten verlagen.
al denk ik dat de prijs van UPC toch niet zo heel laag gaat liggen...
hou er wel rekening mee dat je upstream waarschijnlijk weinig tot niets vorostelt ten opzicht van glasvezel, over het algemeen. maar als je dat niks uitmaakt,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Okay, daar had ik niets van meegekregen... maar ik stap direct over als dat in mijn woonplaats beschikbaar is
Mijn upload-tijd is redelijk voorbij, maar als ik supersnel inet heb en een tyfus-upload, dat vind ik ook geen relax ideequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat je upstream waarschijnlijk weinig tot niets vorostelt ten opzicht van glasvezel, over het algemeen. maar als je dat niks uitmaakt,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |